.

 

Ambasadorzy marek: Iga Świątek dla Lancôme

dodano: 
15.04.2024
komentarzy: 
0

Iga Świątek w kwietniu 2024 roku została ambasadorką marki kosmetycznej Lancôme. Tenisistka jest pierwszą Polką oraz pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek francuskiej marki na świecie. Do tej pory Świątek nie współpracowała też z żadną marką beauty, Lancôme jest zatem jej pierwszym partnerem biznesowym z tej kategorii.

„Iga i Lancôme to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia, Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza, oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme” – czytamy w komunikacie prasowym marki.

Iga Świątek jest zarówno najlepszą tenisistką w Polsce, jak i na świecie: dotychczas zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. 22-latka od trzech lat jest także liderką w rankingu „Forbes”, oceniającym najcenniejsze kobiece marki osobiste w Polsce. Udziela się również charytatywnie i społecznie.

W ramach współpracy Iga Świątek będzie prezentowana we wszystkich kanałach komunikacji marki. Ambasadorka będzie też promować Lancôme w swoich kanałach social media.

Tenisistka weźmie ponadto udział w globalnym programie społecznym marki „Write Your Future”, w ramach którego będzie wspierać i motywować inne kobiety. Celem tej inicjatywy jest walka z nierównościami przez edukację. Program, realizowany dotychczas w ponad 25. krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, w czerwcu 2024 roku wystartuje także w Polsce. Inicjatywa pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości” będzie skierowana przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery i będzie mieć za zadanie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy.

„Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości” – komentuje Iga Świątek.

Valéry Gaucherand, prezes L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, podkreśla, że Świątek „nie tylko podziela wartości Lancôme”, lecz także „reprezentuje głos młodego pokolenia”. „Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia” – mówi. Jak dodaje, współpraca między Lancôme i Igą Świątek „łączy świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób”. „Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historię” – wskazuje Gaucherand.

„Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości, dzięki czemu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce” – dopowiada Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L'Oréal Luxe w Polsce. „Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia, a także inspirująca rola młodej liderki, głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme, która celebruje osiągnięcia kobiet i piękno we wszystkich wymiarach. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy, ponieważ łączy dwie ikony doskonałości – w tenisie i kategorii beauty” – podsumowuje przedstawicielka marki. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin