.

 

PR Hub współpracuje z Fundacją Orange przy projekcie dotyczącym higieny cyfrowej dzieci

dodano: 
27.03.2024
komentarzy: 
0

PR Hub rozpoczęło współpracę z Fundacją Orange przy dziewiątej edycji programu edukacyjnego MegaMisja. Celem inicjatywy jest wsparcie dzieci z klas 1-3 szkół podstawowych w rozwoju ich kompetencji emocjonalnych i społecznych w dobie rozwoju technologicznego.

Projekt zwraca uwagę na istotę higieny cyfrowej w życiu młodych ludzi. Tegorocznym hasłem przewodnim akcji jest „Krok po MegaMoce”. Slogan ma podkreślać, jak ważne jest rozwijanie zdolności, które przydadzą się dzieciom zarówno w przestrzeni internetowej, jak i rzeczywistej. 

Kampania informacyjna, dotycząca najnowszej edycji, ruszyła 18 marca 2024 roku. Za jej przebieg odpowiada PR Hub. Agencja prowadzi biuro obsługi programu oraz odpowiada za działania biura prasowego. Koordynuje także kampanię mediową i promocję programu w social mediach. 

Agencja została wybrana w przetargu. Współpraca ma charakter projektowy. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin