Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

ORGANIZATORZY

Portal PRoto.pl
PRoto.pl to portal dedykowany środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracuje na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. Użytkownicy znajdują w nim informacje z branży PR z kraju i ze świata, przegląd mediów oraz komentarze elity polskiego PR-u. PRoto.pl to również interaktywna platforma komunikacyjna pozwalająca na kontakt pomiędzy ludźmi z tego środowiska, przedstawienie opinii o książkach, itd. Do zarejestrowanych użytkowników wysyłany jest również bezpłatny newsletter zawierający między innymi podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów i artykuły. Twórcą wortalu jest Instytut Monitorowania Mediów.

PRoto.pl stworzył projekt szkoleniowy - Akademia PRoto. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych. W ramach Akademii PRoto uczestnicy mogą skorzystać z kursu internetowego, szkoleń otwartych oraz „szytych na miarę”.

24/7Communication

24/7Communication jest wiodącą agencją doradczą świadczącą usługi firmom, organizacjom oraz instytucjom z zakresu efektywnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz budowania wizerunku. Założona w 2000 r., firma jest dziś 4. największą pod względem przychodów agencją w Polsce oferującą szeroki zakres usług public relations w tym m.in. z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktu, zarządzania kryzysem, prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych, CSR, public affairs i komunikacji wewnętrznej. Agencja należy do międzynarodowej sieci PROI (Public Relations Organization International), jest też członkiem Związku Firm Public Relations oraz International Public Relations Association. 24/7Communication została po raz drugi z rzędu, agencją PR roku w ogólnopolskim konkursie przemysłu mediowego i reklamowego – Impactor 2013

H15
H15 Boutique to ekskluzywny obiekt butikowy i miejsce niemające w Warszawie odpowiednika w swojej kategorii. Usytuowana w ścisłym centrum zabytkowa kamienica z XIX wieku mieści 48 nowoczesnych, starannie wykończonych i zaprojektowanych apartamentów.

Naszym Gościom oferujemy poziom obsługi i komfortu osiągalny w obiektach o najwyższym standardzie.

Imponujące rozmiary luksusowo wyposażonych apartamentów oraz kameralna atmosfera to doskonała propozycja dla poszukujących miejsca zarówno na krótki wypoczynek, jak i tych przybywających do stolicy na dłuższy pobyt.

H15 Boutique stawia na realizację potrzeb każdego Gościa oraz zapewnienie warunków ‚domu poza domem’

PARTNERZY SPOTKANIA

Instytut Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza kompleksowe usługi badania wizerunku w prasie, radio, telewizji oraz w internecie i mediach społecznościowych. Analizy i raporty IMM pomagają w planowaniu, prowadzeniu oraz w ocenie efektów komunikacji PR i marketingowej. Co istotne, narzędzia do monitoringu IMM zapewniają stały dostęp on-line do opinii pojawiających się w mediach na temat m.in. marek, instytucji, osób. W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez Instytut znajduje się ponad 1000 tytułów prasowych, ponad 100 stacji RTV (z szerokim wyborem mediów regionalnych i lokalnych) oraz polskie zasoby internetu wraz z social media – ponad 200 tysięcy domen objętych monitoringiem w systemie 24/7. Graficzne wyniki monitoringu z wszystkich mediów dostępne są w module analitycznym IMM.

Moduł zawiera interaktywne wykresy i tabele, które można wykorzystać w raportach i prezentacjach. Z jego poziomu można także sprawdzić wszystkie materiały źródłowe. Aktualizacja danych dla social mediów oraz internetu następuje w czasie rzeczywistym, zaś materiałów z prasy w dniu wydania (dzienniki ogólnopolskie maksymalnie do godz. 6.30). Przekazy z RTV uzupełniane są do jednej godziny po emisji materiału.

IMM oferuje również:

- Kompas Social Media – raport zapewniający wsparcie komunikacyjne w mediach społecznościowych,

- Audyt Komunikacji Marketingowej – kompleksowe badanie promotion-mix, prowadzone wspólnie z MillwardBrown oraz specjalistami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,

- MediaContact - bazę ułatwiającą komunikację z ponad 6000 dziennikarzami,

- Monitoring mediów w krajach CEE

- admonit – aplikację pozwalającą na analizę wydatków reklamowych w prasie, radiu oraz telewizji.

Wysoką jakość IMM potwierdza członkostwo w prestiżowej międzynarodowej organizacji FIBEP - Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse oraz przyznane tytuły: Gazela Biznesu (2012) i dwukrotnie Diament Forbesa (2010, 2009). Od początku działalności IMM zaangażowany jest również w działania CSR, w ramach których organizuje m.in. konkurs stażowy „PRaktykuj za Granicą” dla studentów zainteresowanych PR i komunikacją.

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

PATRONI MEDIALNI

BRIEF jest pierwszym branżowym magazynem skierowanym do osób związanych zawodowo m.in. z marketingiem i sprzedażą, branżą mediową, reklamową. Jest katalizatorem rozwoju biznesu, który dostarcza wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Magazyn ,,Brief” informuje, edukuje i inspiruje w zakresie strategii biznesowo-marketingowych poprzez prezentację spektakularnych przykładów sukcesów biznesowych oraz sylwetek kreatywnych ludzi biznesu.

Oprócz wydania w wersji papierowej, ,,Brief” jest dostępny na tablecie. Codziennie śledzenie informacji z rynku jest możliwe dzięki portalowi Brief.pl, z ramienia którego powstała pierwsza telewizja marketingowa Brief TV. Redaktorem naczelnym i właścicielem magazynu jest Grzegorz Kiszluk – jeden z pionierów reklamy w Polsce.

NowyMarketing to serwis dostarczający konkretów i inspiracji z dziedziny marketingu. Analizujemy trendy i omawiamy je w kontekście ciekawych kampanii. Przedstawiamy opinie uznanych specjalistów e-marketingu i liderów branży.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media