Scenariusz XV spotkania DIALOGPR
Organizatorzy: PRoto.pl, Klub The Eve
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów
Data: 25 października 2012, godz. 15.30
Miejsce: Klub The Eve, Pl. Piłsudskiego 9
Czas trwania: ok. 2 godz.
Temat: Między wódką a zakąską, czyli o PR produktów trudnych
Wstęp: Wiktor Rainka, Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, „Prawne aspekty reklamy alkoholu i wyrobów tytoniowych”
Raport IMM: Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. rozwoju badań, „Mocne alkohole w mediach - diagnoza IMM”
Panel ekspercki: Andrzej Szumowski, prezes Polish Vodka Associacions, Grzegorz Szczepański, prezes zarządu w H+K Strategies Polska, Paweł Kwiatkowski, Dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej SA, head of media relations, SABMiller Europe.
Moderator: Mirella Panek-Owsiańska, FOB