Scenariusz XVI spotkania DIALOG PR
Organizatorzy: PRoto.pl, Pure Sky Club
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Harvard Business Review, Brief, radio PiN
Data: 23 października 2013, godz. 15.30
Miejsce: Pure Sky Club, Skylight, ul. Złota 59, Warszawa
Czas trwania: ok. 2 godz.
Temat: Tylko małe marki boją się o prestiż, wielkie go mają, czyli o PR luksusu
Raport IMM: Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. rozwoju badań w Instytucie Monitorowania Mediów, „Znajdź nas na Facebooku. Czy marki luksusowe powinny być społecznościowe?”
Prezentacja Harvard Business Review Polska: Ewa Winkler, Business i luksus – nierozłączna para, czyli zajrzyjmy do szafy prezesa.
Patronami medialnymi spotkania są Magazyn Brief, Harvard Business Review Poland, radio PiN, a partnerem Instytut Monitorowania Mediów.
Panel ekspercki: dr Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes Benz, Magda Bulera-Payne, Magda Cyprian Kostewicz, do niedawna Tacit Development, 10 lat doświadczenia w WTA,
Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland oraz Joanna Nowakowska, Moet Hennesy.
GOŚĆ SPECJALNY: Marzena Trejnis, Legic
Moderator: Karolina Burda, Forbes Life