Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

Scenariusz XVII spotkania DIALOG PR

Organizatorzy: PRoto.pl, 24/7 Communication
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Zwi±zek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, H15 Boutique oraz restauracja Signature

Patroni medialni: Magazyn Brief, NowyMarketing, radio PiN

Data: 9 paĽdziernika 2014, godz. 14.30

Miejsce: H15 Boutique oraz restauracja Signature, Ul. Poznańska 15, Warszawa
Czas trwania: ok. 2 godz.

Temat: PR, czyli promowanie reklamy?

Raport IMM: Prezes Instytutu Monitorowania Mediów Paweł Sanowski  „Między reklam± a PR. Polski rynek reklamowy w pierwszym półroczu”

Panel ekspercki: Natalia Hatalska (hatalska.com), Tytus Klepacz (Digital Creative Director, DDB), Michał Pawelec (Bla Bla Car)

GO¦Ć SPECJALNY: Dirk Aarts (Member of the Board and Co-chair EMEA w PROI Worldwide)

Moderator: Wojciech Borowski (McCANN Worldgroup)

 

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media