Scenariusz XVII spotkania DIALOG PR
Organizatorzy: PRoto.pl, 24/7 Communication
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Zwi±zek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, H15 Boutique oraz restauracja Signature
Patroni medialni: Magazyn Brief, NowyMarketing, radio PiN
Data: 9 paĽdziernika 2014, godz. 14.30
Miejsce: H15 Boutique oraz restauracja Signature, Ul. Poznańska 15, Warszawa
Czas trwania: ok. 2 godz.
Temat: PR, czyli promowanie reklamy?
Raport IMM: Prezes Instytutu Monitorowania Mediów Paweł Sanowski „Między reklam± a PR. Polski rynek reklamowy w pierwszym półroczu”
Panel ekspercki: Natalia Hatalska (hatalska.com), Tytus Klepacz (Digital Creative Director, DDB), Michał Pawelec (Bla Bla Car)
GO¦Ć SPECJALNY: Dirk Aarts (Member of the Board and Co-chair EMEA w PROI Worldwide)
Moderator: Wojciech Borowski (McCANN Worldgroup)