Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
XI  DIALOGPR:


„Fatalne zauroczenie - o relacjach PR-owców z dziennikarzami.” - 5 lutego 2009
-  godz. 15.30, Agora, ul. Czerska 8/10.


Podczas jedenastego spotkania z cyklu DialogPR, poznamy wyniki badania PRoto na temat wzajemnych relacji dziennikarzy i PR-owców  - ocenianych przez oba środowiska.

W drugiej części eksperci będą się zastanawiać nad tym, czy jest szansa na poprawne relacje pomiędzy osobami zajmującymi się public relations, a dziennikarzami, czy te dwie grupy zawodowe powinni utrzymywać wobec siebie, dystans, co drażni dziennikarzy w postępowaniu PR-owców, a czego w pracy dziennikarzy nie lubią PR-owcy?

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność
zgłoszeń.

Liczymy z Państwa strony na prawdziwy DIALOG!




Prezentacja

 
„Wyniki badania na temat wzajemnych relacji PR-owców i dziennikarzy.”

Magdalena Rówińska, PR manager Gazeta.pl

W Agorze od 2006 roku. Stworzyła od podstaw zespół PR w Segmencie Internet Agory. Jako PR Manager odpowiada za media relations, eventy oraz wizerunek marek internetowych, m. in. portalu Gazeta.pl, serwisów tematycznych oraz platformy blogowej Blox.pl. Współautorka corocznych raportów strategicznych IAB Polska „Internet. Polska, Europa, Świat”.

Obecnie przygotowuje pracę doktorską z zakresu komunikacji w internecie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania zawodowe: wpływ blogosfery na trendy w komunikacji marketingowej, klasyczne standardy dziennikarskie wobec konwergencji mediów, naruszenia dóbr osobistych przez media.



Panel ekspercki

 
Grzegorz Miecugow, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

MODERATOR
Szef zespołu wydawców w TVN24, gdzie prowadzi programy:  „Studio24”,  „Szkło kontaktowe”,  „Inny punkt widzenia” i  „Cały ten świat”. Poprzednio w TVN pełnił funkcję dyrektora działu informacji i był współtwórcą programu informacyjnego "Fakty”.

Pracował w TVP jako prezenter i wydawca programu informacyjnego  „Wiadomości” w programie pierwszym, a także jako sprawozdawca parlamentarny. Doradca Centrum Informacji Europejskiej ds. propagowania w mediach integracji Polski z Unią Europejską.

 
Iwona Kmita, redaktor naczelna miesięcznika Cztery Kąty.
 
Pracuje w Agorze od 2002 roku - początkowo jako zastępca redaktor naczelnej Poradnika Domowego. Od 2005 jest naczelną Czterech Kątów, a od 2008 dodatkowo prowadzi magazyn shoppingowy Galeria.

 
Jakub Kurasz, dyrektor działu ekonomicznego, Rzeczpospolita

Kieruje działem ekonomicznym dziennika Rzeczpospolita, wcześniej kierował działem biznes w Gazecie Prawnej. Pracował także w warszawskim oddziale agencji Reutersa.

 
Vadim Makarenko, Dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.

Autor książki Tajne służby kapitalizmu. Nominowany był do prestiżowej nagrody dziennikarskiej GrandPress. Pracuje także w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi kursy „Domy mediowe w Polsce” oraz „Marketing młodzieżowy” w Międzywydziałowej Pracowni Marketingu Medialnego i Public Relations UW, którego jest absolwentem.

 
Tomasz Michniewicz, dziennikarz prasowy i radiowy, redaktor naczelny serwisu podróżniczego KoniecŚwiata.net.

Dziennikarz radiowej „Trójki” w której prowadzi program prodróżnicy „Trójka Przekracza Granice” i jest producentem akcji międzynarodowych. Wcześniej dziennikarz muzyczny „Polityki” i „Polskiego Radia BIS”, w którym prowadził autorskie programy muzyczne, kulturalne, podróżnicze oraz publicystyczne. Publikował również m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Playboyu”, „Życiu Warszawy”, „Podróżach”.

 
Adam Mikołajczyk, dziennikarz, ekspert marketingu miejsc, pasjonat brandingu.
 
Dyrektor zarządzający platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc  „Brief for Poland" działającej w ramach Magazynu Marketingu „Brief". Pomysłodawca „Pierwszego Raportu o stanie marketingu miejsc w miastach i regionach Polski”. Laureat konkursu im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe promujące polską turystykę.

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna - Zarządzanie Miastem i Regionem, student The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media