Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

XVI DIALOG PR

Tylko małe marki boją się o prestiż, wielkie go mają, czyli PR luksusu


Premier ogłosił koniec kryzysu. Czy oznacza to także większy dobrobyt i większą dostępność dóbr luksusowych dla przeciętnego zjadacza chleba?

A może dóbr luksusowych kryzys i tak nie dotykał, bo bogaci przez niego stali się tylko trochę mniej bogaci i wciąż stać ich na wyższy standard życia?

Czy w Polsce jeszcze nie wiemy, czym jest luksus i ten nasz luksus to jednak luksus „po polsku”, bez świadomości prestiżowych marek i usług, z aspiracjami, lecz bez wiedzy i rozbudzonych potrzeb potwierdzania swojego statusu przez to, co zakładamy na lewy nadgarstek, gdzie mieszkamy i czym jeździmy?

Podczas panelu dyskusyjnego zastanowimy się wspólnie z panelistami nad tym:
- czym jest dobro luksusowe w Polsce? Jak Polacy definiują luksus?
- jak tworzy się opowieść o marce luksusowej?
- jak dociera się do klientów marek luksusowych i buduje się ich lojalność?
- czy kryzysy dotykają marki luksusowe i jak marki te radzą sobie z takimi sytuacjami?

To tylko początek pytań, na które odpowiedzą podczas kolejnego DIALOGU PR wybitni paneliści, od lat związani z markami luksusowymi: dr Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska, Magda Bulera-Payne, Cyprian Kostewicz, Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland oraz Joanna Nowakowska, Moet Hennesy. Moderatorką dyskusji będzie Karolina Burda, Forbes Life.

Gościem specjalnym spotkania będzie Marzena Trejnis, Legic

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.
W związku z dużym zainteresowaniem konferencją, zaproszenia, będące ostatecznym potwierdzeniem udziału w XVI DIALOGU PR, redakcja PRoto.pl będzie wysyłać na mejle imienne w czwartek 17 października.



 

Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

Socjolog cyfrowy i analityk mediów. W badaniach mediów od 14 lat, w analizach mediów na potrzeby PR – od niemal dekady. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach dla m.in. Coca-Cola, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

Zawodowo - kierownik ds. rozwoju badań w Instytucie Monitorowania Mediów. Naukowo związana z SWPS gdzie doktoryzuje się w zakresie prosumpcji i big data society. Od Uniwersytetu Warszawskiego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie po Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej – konsekwentnie w socjologii i komunikacji.

 


 

Ewa Winkler, Harvard Business Review Poland

Ewa Winkler na stanowisku Client Partner Luxury Sector w Harvard Business Review Polska zajmuje się współpracą i komunikacją z klientami luksusowymi firmy oraz jest odpowiedzialna za magazyn EGO inspiracje, lifestylowy dodatek do Harvard Business Review Polska. Doświadczenie we współpracy z markami luksusowymi Ewa Winkler zdobyła poprzez wieloletnią współpracę z wydawcą magazynów luksusowych Elle, Instyle oraz Marie Claire. Od ponad trzynastu lat związana z sektorem mediów i reklamy, uprzednio pracując w wydawnictwie Burda, Hachette, Interdeco oraz wydawnictwie Bauer.

Ewa Winkler skończyła zarządzanie w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Łazarskiego oraz jest absolwentką psychologii społecznej szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, specjalizację kliniczną rozwijając w Londynie we współpracy z International Association for Analytical Psychology.

 


 

Karolina Burda, Forbes Life, moderatorka

Z wykształcenia specjalistka ds. stosunków międzynarodowych. Z magazynem Forbes, a wcześniej Profit związana od początku istnienia tytułu. Dziennikarz działu styl wydawanego przez grupę Spiegel magazynu Manager Magazine.
Trwająca ponad trzy lata współpraca z dystrybutorem szwajcarskich zegarków, a co za tym idzie  przerwa w pracy dziennikarza umożliwiła jej poznanie opisywanych zjawisk od drugiej strony.
Do wydawnictwa Ringier Axel Springer wróciła z projektem magazynu Forbes Life, którego jest redaktorem prowadzącym.

 


 

dr Ewa Łabno-Falęcka

Dyrektor external affaires w Mercedes-Benz Polska. Z wykształcenia filolog, doktorat na Uniwersytecie w Tybindze. Zanim rozpoczęła przygodę z motoryzacją pracowała naukowo m.in. na UJ w Krakowie i na Karl-Eberhard Universitaet w Tybindze. W latach 1993-1999 była radcą do spraw kultury w ambasadzie RP w Bonn.

Współzałożycielka i prezeska (2006-2010) stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz (2008 – 2012) Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Członkini jury Rady Marek konkursu Superbrands.


 

Cyprian Kostewicz

Do września 2013 Sales Director w Tacit Development Polska; odpowiadał za sprzedaż w warszawskim apartamentowcu Cosmopolitan.

Posiada ponad 16 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży, z czego 11 lat w marketingu i sprzedaży dóbr luksusowych m.in marek TAG Heuer, GUCCI, Burberry, DKNY, Raymond Weil, Movado
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (kierunek marketing i zarządzanie) oraz warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, instruktor Polskiego Związku Narciarskiego.

 


 

Joanna Nowakowska

Marketing Manager w Moët Hennessy Polska.
Posiada 10-letnie doświadczenie w marketingu, obecnie od 4 lat w Moët Hennessy Polska zajmuje stanowisko marketing managera. Wcześniej pracowała w Carlsberg Polska.
Ukończyła socjologię we Włoszech i studia podyplomowe na kierunku global development.


 

Magda Bulera-Payne

Konsultant PR z kilkunastoletnim doświadczeniem. W 2010 roku założyła własną firmę, specjalizującą się w zarządzaniu wizerunkiem osób oraz marek obecnych w obszarze mody i lifestyle’u. Od początku kwietnia 2013 roku odpowiada za całość relacji z mediami Louis Vuitton w Polsce. Współpracuje też z prezenterką i dziennikarką telewizyjną Agnieszką Cegielską. Pracowała dla projektantek mody Izabeli Łapińskiej i Joanny Klimas oraz marek Cointreau, Vitra, Gubi i Whaletone/Robert Majkut Design.

Przed założeniem własnej firmy Magda Bulera-Payne pracowała w wydawnictwie G+J na stanowisku PR Manager oraz w firmie Electrolux, jako szef public relations w regionie Europy Środkowej i Wschodniej i rzecznik prasowy Electrolux Polska. Przez wiele lat była związana z grupą Beiersdorf (NIVEA) - jako Senior Public Relations Manager i szef działu PR w polskim oddziale firmy, a następnie Senior Press Officer w biurze prasowym Beiersdorf UK w Londynie.

Jest absolwentką poznańskich uczelni: filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, podyplomowego studium PR przy Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości oraz studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Akademii Ekonomicznej.


 

Nina Kowalewska-Motlik

Prezes New Communications. 1992 stworzyła agencję Communication Unlimited – agencję reklamową o czysto polskim kapitale. W 2000 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego i prezesa Young & Rubicam Poland. Nadzorowała pracę 4 dyrektorów i 120 pracowników.
Tworzyła strategie marketingowe i wspierała rozwój takich firm i marek jak: AVON, Citibank, Colgate-Palmolive, Coty, Danone, Ericsson, FORD, Frito-Lay, Kraft Jacobs Suchard, Mokate, Philips Morris, Statoil. Od 1990 roku jest przedstawicielem Financial Times w Polsce, jako wyłączny importer i dystrybutor. W ramach tego wydawnictwa od 16 lat organizuje doroczny raport o polskiej gospodarce.
Agencja New Communications, założona przez nią w 1995, jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands, a Kowalewska-Motlik zasiada w zespole ekspertów (Radzie Marek) rankingu Superbrands Polska. Należy ona także do prestiżowego Klubu 22 zrzeszającego najbardziej wpływowe kobiety w Polsce.




Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media