Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

XVII Dialog PR

PR, czyli promowanie reklamy?


Jeszcze nie tak dawno, w obliczu kryzysu, specjaliści ds. PR-u zapowiadali zmianę układu sił i przesunięcie budżetów na swoją stronę. Jak jest dziś, w dobie komunikacji 360°, agencji full service i digital? Czy spece od public relations mogą, z ręką na sercu, powtórzyć te słowa? Czy agencje PR, wygrywające międzynarodowe konkursy reklamowe, stanowią realną konkurencję dla reklamy? A może PR to tylko promowanie reklamy?

Jak w obliczu tych zmian wygląda współpraca obydwu branż? Czy tylko reklama przekłada się w widoczny sposób na sprzedaż? Czy kreatywność to jedynie jej domena? Co z markami takimi, jak Viagra czy Linux, stworzonymi zupełnie bez udziału reklamy, tylko przy wykorzystaniu narzędzi PR-owych? Kto kreuje trendy, a kto za nimi ślepo podąża? Na co zwraca uwagę klient i na co chętniej wydaje pieniądze? I wreszcie - jak na obecną sytuację na rynku wpłynął internet. O tym wszystkim porozmawiamy podczas kolejnego spotkania z cyklu Dialog PR. Wspólnie z wybitnymi panelistami:

  • Natalią Hatalską (hatalska.com)
  • Tytusem Klepaczem (do września 2014 Concept Director, 180hb+Jung von Matt, od października 2014 Digital Creative Director, DDB, juror Cannes Lions)
  • Michałem Pawelcem (BlaBlaCar)
  • Dirkiem Aartsem (Member of the Board and Co-chair EMEA w PROI Worldwide)
  • Wojciechem Borowskim (McCANN Worldgroup)

Kiedy? 9 października 2014

Gdzie? W H15 Boutique/restauracja Signature, na ul. Poznańskiej 15

Start o godz. 14:30

zastanowimy się, czy rynek komunikacji stoi obecnie w obliczu drastycznej rewolucji oraz czy w miejsce starych podziałów pojawią się nowe.

Chcesz wziąć udział w DIALOGU - zapisz się tutaj

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.
W związku z dużym zainteresowaniem konferencją, zaproszenia, będące ostatecznym potwierdzeniem udziału w XVII DIALOGU PR, redakcja PRoto.pl będzie wysyłać na mejle imienne w poniedziałek 6 października.



 

Paweł Sanowski

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu, przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości.

Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów, między innymi na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie czy w London School of Public Relations.

Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją, takich jak: Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku czy Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej.

W kręgu jego zainteresowań znajdują się nowoczesne metody zarządzania oraz trendy w obszarze mediów i narzędzi do ich analizy.


 

Natalia Hatalska (hatalska.com)

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania.


 

Tytus Klepacz (180hb+Jung von Matt, juror Cannes Lions)

Tytus rozpoczął karierę jako junior copywriter w 2007 – sześć lat później obejmuje stanowisko Associate Creative Director w 180heartbeats + Jung von Matt.

Miał przyjemność współtworzyć charytatywny start-up muzyczny Rak’n’Roll Records, który, z ponad 22 nagrodami branżowymi na całym świecie (w tym dwa lwy w Cannes, dwa złote Clio, złoto w KTR, srebro w Eurobest i Grand Prix w Golden Drum), jest jedną z najbardziej nagradzanych kampanii w historii polskiej reklamy.

Po godzinach kolekcjonuje stare polskie plakaty i książki legendarnego projektanta Andrzeja Krajewskiego – krajewskicovers.tumblr.com


 

Dirk Aarts (PROI)

Uzyskał tytuł licencjata w Heerlen Hogeschool, Holandia. Obecnie stara się o tytuł magistra komunikacji korporacyjnej na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Posiada długie i udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu marką, w komunikacji marketingowej i Public Relations. Ma szerokie, międzynarodowe spojrzenie na biznes i komunikację korporacyjną.

Od 1994 do 2003 Dirk pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Przyjechał do Polski w 1999 roku, kierując, jako Dyrektor Marketingu, jednym z największych polskich browarów. W 2003 roku Dirk dołączył do 24/7PR jako partner i współzarządzający agencją. 24/7PR urosła do rangi jednej z 5 najlepszych agencji PR w Polsce, obecnie jest częścią PROI – największej globalnej sieci niezależnych agencji PR. Dirk opracowuje strategie komunikacji dla takich firm jak: McDonald, Microsoft, Wedel, Eltel, Tebodin, P&G, Wizz Air, Mattel i Tesco.


 

Michał Pawelec (BlaBlaCar)

Country Manager Poland w największym europejskim społecznościowym serwisie wspólnych przejazdów BlaBlaCar. Studiował dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, pracował w branży telekomunikacyjnej, a obecnie od ponad 3 lat aktywnie propaguje ideę wspólnych przejazdów oraz ekonomię dzielenia się w Polsce. Poza kierowaniem polskim zespołem BlaBlaCar odpowiada za działania komunikacyjne i public relations. Wierzy, że społecznościowe platformy oparte na dzieleniu się zasobami, mają pozytywny wpływ na poziom wzajemnego zaufania między ludźmi i służą odbudowie więzi społecznych. Wolny czas poświęca rodzinie, dobrej muzyce i książce oraz zagłębianiu się w historię najnowszą.


 

Wojciech Borowski, Prezes, McCANN Worldgroup

Jako Prezes McCANN Worldgroup w Polsce, Wojciech Borowski zarządza 5 wchodzącymi w jej skład firmami, mającymi niekwestionowany udział w budowaniu rynku reklamowego w Polsce: agencją reklamową McCANN, agencją marketingu zintegrowanego Momentum, agencją digitalową MRM//McCANN, agencją Public Relations Weber Shandwick i agencją produkcyjną CRAFT. W tym roku prowadzona przez niego firma została wyróżniona przez magazyn Media i Marketing Polska jako Grupa Reklamowa Roku.

Ekspert od takich tematów jak m.in. nowe technologie, trendy w komunikacji, zarządzanie i restrukturyzacja firm, startupy, komunikacja, reklama i media w kontekście rozwoju biznesu.

W 2011 został wybrany Człowiekiem Roku Reklamy magazynu Brief, a w 2012 Człowiekiem Europy Havas Worldwide. W ubiegłym roku został po raz drugi Przewodniczącym Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Należy do YPO (Young Presidents’ Organization) i zasiada w Zarządzie tej organizacji (Executive Committee).




Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media