Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
Idea spotkań Dialog PR:

Celem cyklu spotkań DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Pragniemy stworzyć możliwość wymiany poglądów PR-owców na temat konkretnych wydarzeń, które mogą być dobrym przykładem lub przestrogą. Spotkania mają na celu podjęcie dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, z czego możemy nabyć cenne doświadczenia. Mamy nadzieję, że podejmowane podczas spotkań tematy i wysoki poziom merytoryczny prezentacji, a także atmosfera miejsca oraz wytworni goście sprawią, że DIALOG PR będzie ważnym i lubianym wydarzeniem w branżach public relations i medialnej. Spotkanie jest bezpłatne i może w nim uczestniczyć każdy, kto chciałaby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu PR.


PANEL I

Czy marketing polityczny to public relations?

 
Moderator:
dr Wojciech Jabłoński
- absolwent Instytutu Dziennikarstwa oraz Instytutu Stosunków Międzynarodowych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (gdzie ukończył również specjalizację „Marketing medialny i public relations”). Czteroletnie studia doktoranckie odbywał w Szkole Nauk Społecznych przy Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W 2004 r. obronił rozprawę doktorską pt. „Rola mediów w praktyce politycznego public relations”, uzyskując tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce. Zajmuje się public relations i komunikacją polityczną również jako praktyk. Zdobywał doświadczenie prowadząc media relations/press relations z ramienia kilku agencji, jako rzecznik prasowy Forum Ekologicznego Unii Wolności (1998) oraz jako doradca medialny politycznych sztabów wyborczych (kampanie parlamentarne 1997 i 2001). Od lat prowadzi szkolenia z public relations i marketingu politycznego. Wykłada marketing wyborczy w Instytucie Dziennikarstwa WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego, oraz marketing polityczny i public relations w Wyższej Szkole Menedżerskiej SIG w Warszawie. W kręgu jego zainteresowań badawczych pozostają konsekwentnie: public relations i marketing polityczny – ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów.

 
Gerald Stanisław Abramczyk – zawodowy doradca, trener w zakresie komunikacji. Urodził się w Stanach Zjednoczonych, gdzie przez kilkanaście lat był konsultantem politycznym - prowadził ponad 50 kampanii wyborczych. Był członkiem sztabu wyborczego dwóch prezydentów, Geralda Forda i Ronalda Reagana, oraz pierwszym przewodniczącym Stanowej Komisji Etyki. W latach 1996-97 był m.in. doradcą ds. politycznych prof. Leszka Balcerowicza, współpracował również z Jarosławem Kalinowskim w kampanii prezydenckiej w 2000r. Jest konsultantem prestiżowego The Society for Organizational Learning (SOL), światowej sieci liderów biznesu, naukowców uniwersyteckich i organizacji konsultantów.

 
Natalia de Barbaro – absolwentka psychologii i socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie w Instytucie Psychologii prowadzi autorski kurs „Doradztwo polityczne w praktyce”. Specjalizuje się w marketingu politycznym. Doświadczenie zdobywała m.in. jako stażystka w Kongresie Stanów Zjednoczonych (1991 rok). Była konsultantką i specjalistką ds. marketingu politycznego w biurze parlamentarnym Unii Demokratycznej, później Unii Wolności, w Krakowie (lata 1992-1995), dyrektorem zespołu strategicznego w Sztabie Wyborczym Jana Rokity (wybory parlamentarne 1997 i 2001 oraz wybory na prezydenta Krakowa 2002) oraz doradcą medialnym Donalda Tuska w wyborach prezydenckich 2005. Prowadziła również treningi umiejętności społecznych i public relations oraz, dla National Democratic Institute, szkolenia dla polityków na Ukrainie, w Chorwacji, na Słowacji, w Izraelu oraz w Bośni i Hercegowinie. Autorka książki „Dojść do głosu. Radykalnie praktyczny przewodnik po kampanii wyborczej”.

fot. Bogdan Krężel

 
Wiesław Gałązka – dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i PR. Doradca ds. wizerunku w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych w latach 2000, 2001, 2002 i 2005. Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji. Współautor książki poświęconej kreacji wizerunku politycznego i medialnego „Nie wystarczy być czyli od zera do lidera”.

 
Adam Łaszyn - ekspert w dziedzinie strategii komunikowania, kontaktów z mediami i zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Wykładowca polskiej edycji London School of Public Relations i Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Były dziennikarz, publicysta i redaktor m.in. Programu III Polskiego Radia, Życia Warszawy, Nowego Państwa, magazynu Focus. Ceniony wykładowca i trener szkoleń skutecznego komunikowania, pisania tekstów do publikacji i kontaktów z mediami. Publicysta w tematyce mediów, PR i komunikacji w pismach branżowych Press, Home&Market, Marketing w Praktyce. Komentator ds. wizerunku w TVN, TVN24, TVP, Polsat. Szef i główny udziałowiec ALERT MEDIA Communications – warszawskiej agencji PR specjalizującej się w komunikacji kryzysowej, strategiach komunikowania i media relations.



PANEL II

Komunikacja w procesie zmian wizerunkowych

 
Moderator:
Izabela Mościcka
- Dyrektor ds. Public Relations Kulczyk Holding SA. Skończyła studia na wydziale handlu zagranicznego SGH i podyplomowe studium PR przy UW i PAN, bankowości przy SGH oraz doktoranckie z finansów i zarządzania na SGH. Zajmuje się zawodowo PR od prawie 10 lat. Pracowała m.in. w Kredyt Banku, BGŻ, Agros Holding, Onduline MB. Jest szczęśliwą mamą 3-letniego Ksawerego. Hobby: psychologia, francuskie malarstwo impresjonistyczne, tenis.

 
Arkadiusz Kalicki - Dyrektor Biura Public Relations i Sponsoringu Orange. Od 2002 roku związany z PTK Centertel. Pod jego przewodnictwem zrealizowano szereg powszechnie znanych projektów m.in. sponsoring I Ligi piłkarskiej Orange Ekstraklasa, komunikacja w rebrandingu marki Idea na Orange oraz uznany za najlepsze Wydarzenie Sportowe 2005 roku (DEMES) turniej Idea Prokom Open. Pracę rozpoczął w firmie Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Centrum SA (1994 - 2000), w której stworzył Biuro Public Relations podlegające jego zwierzchnictwu. Autor opracowania i realizacji komunikacji zewnętrznej przy wprowadzaniu firmy na giełdę. W firmie Honda (2000 - 2002) zajmował stanowisko Managera ds. Marketingu i Public Relations. Absolwent wydziału Zarządzania w Gospodarce Szkoły Głównej Handlowej. Od 1997 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (w latach 2001-2002 członek Zarządu). Specjalizuje się w komunikacji zewnętrznej oraz marketingu sportowym. Żonaty. Jego hobby to motocykle enduro, snowboard oraz narty.

 
dr Łukasz Zimnoch – absolwent politologii Uniwersytetu Śląskiego. Na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Marketingu Politycznego w Warszawie uzyskał specjalizację menadżera medialnego. Doktorat poświęcił problemowi: „Jednostki, państwa, władzy w perspektywie politologii postmodernistycznej”. W pracy habilitacyjnej chce przeanalizować jak promuje się idee polityczne w kulturze masowej. Dotychczas przyjrzał się pod tym kontem: Kubusiowi Puchatkowi, Shrekowi, Ojcu Chrzestnemu. Łukasz Zimnoch napisał kilkanaście artykułów poświęconych teorii i praktyce PR. Wykłada na Politechnice Śląskiej i w Szkole Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego. Wydał podręcznik „Marketing dla inżyniera i naukowca”.
Od ośmiu lat pracuje jako rzecznik prasowy Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego (obecnie Vattenfall Distribution). W swojej karierze zawodowej wypromował m.in. robota mobilnego Hexor. Wyróżniony przez Dziennik Zachodni „Miodem” w 2003r. Projekt „Telefon bezpieczeństwa linia antykradzieżowa”, którego był współautorem, uzyskał wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Złoty Spinacz w 2004r. Obecnie włącza się jako współorganizator do paneuropejskich projektów Vattenfall.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media