Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
Idea spotkań DIALOG PR:

Celem cyklu spotkań DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Pragniemy stworzyć możliwość wymiany poglądów PR-owców na temat konkretnych wydarzeń, które mogą być dobrym przykładem lub przestrogą. Spotkania mają na celu podjęcie dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, z czego możemy nabyć cenne doświadczenia. Mamy nadzieję, że podejmowane tematy i wysoki poziom merytoryczny prezentacji, a także atmosfera miejsca oraz ciekawi goście sprawią, że DIALOG PR będzie ważnym i lubianym wydarzeniem w branży public relations. Spotkanie jest bezpłatne i może w nim uczestniczyć każdy, kto chciałaby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu PR.


PANEL I

Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie

 
Moderator:
Dariusz Marszałek
- od blisko 2 lat na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w zespole Public & International Relations. Odpowiada za kontakty z prasą, pełna obsługę mediów na GPW, budowanie wizerunku Giełdy w środowisku rynku kapitałowego, wśród inwestorów, potencjalnych emitentów i spółek giełdowych. Ponadto organizuje eventy, konferencje i seminaria dotyczące rynku kapitałowego. Wcześniej, przez 3 lata, w Ministerstwie Gospodarki i Pracy w Biurze Prasowym. Odpowiadał za kontakty z mediami - szef Zespołu Obsługi Mediów, promocje programów rządowych oraz akcję informacyjno-promocyjną „Planu Hausnera”. Absolwent podyplomowego studium PR przy ISNS WU i IFIS PAN. Skończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach, specjalizacja: Gospodarka miejska i regionalna. Uwielbia horrory.

 
Anna Krajewska – współzałożyciel i prezes zarządu NBS Public Relations. Ukończyła studia z etnologii we Francji na uniwersytecie Paris X. Zawodu public relations nauczyla się na przelomie lat 80-tych i 90-tych w Londynie w agencji Dewe Rogerson, poźniejszego udziałowca NBS. Ponadto uczestniczyła w wielu kursach z zarządzania i zarządzania kryzysowego. Doradzała i realizowała kampanie wspierające publiczne oferty takich jak m.in.: BRE Bank, Wielkopolski Bank Kredytowy, Bank Pekao, TP S.A., Powszechny Bank Kredytowy, PKN Orlen, GTC, Dwory, Torfarm, Eurocash, Ambra, Toora Poland, Novitus i szeregu innych. Ponadto Anna Krajewska specjalizuje się w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym.

 
Dariusz Choryło - Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich Banku Pekao SA, odpowiedzialny za program relacji inwestorskich Banku od chwili jego debiutu giełdowego. Uczestniczył w organizacji wszystkich ofert publicznych akcji Banku Pekao SA. Przed rozpoczęciem pracy w centrali Banku Pekao SA w 1996 r. zatrudniony był od 1993 r. w Centralnym Biurze Maklerskim Pekao SA, gdzie zajmował się m.in. pracami nad powołaniem przez Bank Pekao towarzystwa funduszy powierniczych. Prezes Polskiego Instytutu Relacji Inwestorskich (PIRI). Posiada tytuł MBA GSB Uniwersytetu Chicago. Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

 
Adam Kalkusiński - pełni funkcję prezesa zarządu CC Group i odpowiada za rozwój biznesowy i produktowy firmy, a także sprawuje strategiczny nadzór nad większością klientów i realizowanych projektów oraz odpowiada za współpracę z polskimi i zagranicznymi inwestorami instytucjonalnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na rynku kapitałowym w Polsce, zdobyte m.in. w CAIB Securities, Wood&Company, TFI Korona oraz w radach nadzorczych trzech spółek publicznych. Adam Kalkusiński jest absolwentem kierunku zarządzania na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (SGH), gdzie specjalizował się w zarządzaniu finansowym i rynkach kapitałowych. CC Group zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem kompleksowych programów relacji inwestorskich oraz finansowym public relations.



PANEL II

Postrzeganie public relations w polskim społeczeństwie

 
Prof. Jerzy Olędzki – Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Warszawskiego, kierownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej oraz kierownik Międzyzakładowej Pracowni Marketingu Medialnego i Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Organizator specjalistycznych dwuletnich studiów „Marketing medialny i public relations” na tym Wydziale. Autor publikacji z zakresu komunikowania międzynarodowego, teorii informacji społecznej i public relations oraz oddziaływania środków masowego przekazu.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media