Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
Idea spotkań DIALOG PR:

Celem cyklu DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Stworzyliśmy Państwu możliwość wymiany poglądów na temat konkretnych wydarzeń PR-owskich, jak również miejsce towarzyskich spotkań PR-owców.

Atmosfera spotkań i ich klubowa sceneria mają stworzyć przychylny klimat do podjęcia dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, dzięki czemu możemy nabyć cenne doświadczenia. Mamy nadzieję, że podejmowane tematy, a także atmosfera miejsca daleka od chłodu sal konferencyjnych oraz ciekawi goście sprawią, że DIALOG PR będzie ważnym, a przede wszystkim lubianym wydarzeniem w branży public relations.

Spotkanie jest bezpłatne i może w nim uczestniczyć każdy, kto chciałby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu PR.

Liczymy z Państwa strony na prawdziwy DIALOG!


PANEL

Komunikacja wewnętrzna w procesie zmian w firmie

 
Moderator:

Ewa Szejner
- Dyrektor ds. Public Affairs i Komunikacji Korporacyjnej w agencji Mmd. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w transformowaniu i udoskonalaniu organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji korporacyjnej, public affairs, zarządzaniu zagrożeniami oraz budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Była zaangażowana w szereg projektów w obszarze międzynarodowego public affairs. Pracowała m.in. dla Departamentu Stanu Rządu Stanów Zjednoczonych, współpracowała z Cambridge Centre for Competitiveness and Innovation oraz z European Centre for Quality.

 
Paneliści:

Izabella Dessoulavy
- Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy DHL Express. Odpowiada za kształtowanie zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej polityki komunikacyjnej firmy. Od początku swojej pracy w DHL była inicjatorem i liderem wszystkich projektów z obszaru komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej realizowanych w ramach fuzji DHL Int oraz Servisco. Od ponad 11 lat specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia strategii komunikacji korporacyjnej, budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Przez wiele lat związana była z rynkiem usług finansowych. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Biznesu i Marketingu w Łodzi oraz program MBA przeznaczony dla kadry kierowniczej „Management 2001” prowadzony przez Canadian International Management Institute. Jest autorką publikacji dotyczących marketingu oraz komunikacji wewnętrznej.

 
Krzysztof Jakubiak - Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (polonistyka) oraz University of Wisconsin (marketing). Karierę zawodową zaczynał jako dziennikarz, od kilkunastu lat zajmuje się PR – w instytucjach rządowych oraz firmach (m.in. Henkel Polska, Coca-Cola Poland Services, Lafarge Polska). Aktualnie dyrektor ds. PR i komunikacji wewnętrznej w Polpharma SA. Członek IPRA.

 
Katarzyna Myśliwiec – Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Hochschule Muenster w Niemczech (Marketing), Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania AE w Krakowie (Finanse), MBA Stokholm University. Ekspert od komunikacji wewnętrznej w Departamencie Public Relations Banku BPH. Odpowiada za kreowanie i budowanie polityki komunikacji wewnętrznej w Banku. Lider wszystkich projektów fuzyjnych z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej realizowanych w ramach integracji Banków BPH i PBK. Koordynator komunikacji wewnętrznej w procesie integracji Banku BPH i Pekao. Prelegent i uczestnik na wielu konferencjach z dziedziny komunikacji i HR.

 
Lidia Zalewska – Dyrektor ds. PR Produktowego i Wewnętrznego w firmie Animex sp. z o.o., należącej do amerykańskiego koncernu Smithfield Foods. Lidia Zalewska ukończyła Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jej kariera zawodowa związana jest ściśle z Animeksem. Tam zaczynała jako starszy referent, pracowała jako specjalista ds. marketingu aby później stworzyć dział Public Relations w firmie. Obecnie jest odpowiedzialna za wsparcie PR-owe produktów firmy oraz za komunikację wewnętrzną.

 
Małgorzata Zięba – Związana z Faurecią w Polsce od początku rejestracji pierwszej spółki w 1996 roku. Wcześniej pracowała w Wydawnictwie Reklamy i Handlu Zagranicznego „Agpol” oraz prowadziła zajęcia w Instytucie Romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Studiów Doktoranckich. W Faurecii Małgorzata Zięba pełni rolę Koordynatora ds. Komunikacji we wszystkich firmach koncernu w Polsce. Zakłady Faurecii znajdują się w Wałbrzychu, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Jelczu-Laskowicach oraz w Grojcu, gdzie mieści się także Centrum Naukowo-Badawcze. Faurecia zatrudnia w sumie w Polsce ponad 4300 osób w 9 zakładach produkcyjnych. Małgorzata Zięba jest tłumaczem literatury pięknej, członkiem ZLP.



 
Eksperci:

Roman Rostek
- Specjalista w zakresie zarządzania komunikacją w Polsce. Jego doświadczenia, zgromadzone w ciągu 10 lat pracy, obejmują realizację takich projektów, jak budowanie strategii komunikacji, wdrożenia nowych instrumentów komunikacji, audyty komunikacyjne, a także liczne szkolenia. Opublikował kilkadziesiąt artykułów w takich czasopismach, jak Ragan Report, Harvard Business Review Polska, Personel, Businessman Magazine, Rzeczpospolita. Od 2005 r. prowadzi własną firmę doradczą, której zaufali tacy klienci, jak Danone, Heel, Lukas Bank, Netia, Provident, Schenker, Telewizja Polska.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media