Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
Idea spotkań DIALOG PR:

Celem cyklu DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Stworzyliśmy Państwu możliwość wymiany poglądów na temat konkretnych wydarzeń PR-owskich, jak również miejsce towarzyskich spotkań PR-owców.

Atmosfera spotkań i ich klubowa sceneria mają stworzyć przychylny klimat do podjęcia dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, dzięki czemu możemy nabyć cenne doświadczenia. Mamy nadzieję, że podejmowane tematy, a także atmosfera miejsca daleka od chłodu sal konferencyjnych oraz ciekawi goście sprawią, że DIALOG PR będzie ważnym, a przede wszystkim lubianym wydarzeniem w branży public relations.

Spotkanie jest bezpłatne i może w nim uczestniczyć każdy, kto chciałby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu PR.

Liczymy z Państwa strony na prawdziwy DIALOG!


PANEL

Jak odpowiedzialnie komunikować działania prowadzone w ramach CSR-u?

 
Moderator:

Irena Pichola
– Członkini Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Menedżer ds. rozwoju biznesu w dziale audytu i usług doradczych w firmie PricewaterhouseCoopers oraz członkini zarządu Fundacji PricewaterhouseCoopers „Podaruj siebie”. Inicjuje i podejmuje wiele projektów z zakresu odpowiedzialności społecznej w PwC. Zajmowała się budowaniem wizerunku firmy w środowisku studenckim, rozwojem stron internetowych PwC (jest autorką sekcji o odpowiedzialnym biznesie), przez 4 lata prowadziła projekt „Grasz o staż”. Obecnie, zarządzając kilkuosobowym zespołem, współtworzy strategię rozwoju biznesu oraz zapewnia marketingowe wsparcie programowi zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w dziale audytu i usług doradczych PwC. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a także studiów podyplomowych „Postgraduate Diploma in Marketing” w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. Jako jedna z kilku osób w Polsce posiada brytyjski certyfikat marketingowy i tytuł „Chartered Marketer”.

 
Paneliści:

Dorota Adamska
- ukończyła wydział antropologii na Uniwersytecie w Toronto, wcześniej studiowała archeologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1989 – 1995 pracowała w Parlamencie Ontario w Toronto w departamencie zajmującym się przygotowywaniem obrad i spotkań komisji sejmowych. Od 1996 pełni rolę PR Managera w BP Polska. Dział PR, poza tworzeniem strategii budowy reputacji firmy, dba między innymi o przekazywanie informacji na temat jej rozwoju, zmiany marki, fuzji z innymi firmami takimi jak Castrol czy Aral, a wcześniej Mobil. Dużą część jej obowiązków stanowią liczne projekty społeczne oraz kontakt z mediami.

 
Roman Jamiołkowski – w British American Tobacco Polska zajmuje się strategią odpowiedzialności społecznej firmy. Odpowiada za realizację drugiego cyklu Dialogu Społecznego, który firma prowadzi ze swoimi interesariuszami. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie ukończył Stosunki Międzynarodowe. Wcześniej pracował w Loży Dolnośląskiej Business Centre Club oraz w Biurze Dolnośląskiego Forum Politycznego i Gospodarczego.

 
Paweł Łukasiak – prezes Zarządu i założyciel Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce; współtworzył i zarządzał Biurem ds. Współpracy z Inicjatywami Samopomocowymi w Komitecie Obywatelskim przy Przewodniczącym NSZZ „Solidarność”, współtworzył m.in. Fundację BORIS, założył oraz prowadził Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, zarządzał dwoma programami pomocowymi dla organizacji pozarządowych: Program PHARE SED (projekt 022 „Świadczenie Usług Socjalnych przez Organizacje Pozarządowe”) oraz Projekt Sieci Demokratycznej (finansowany przez USAID); Członek Nominator Fundacji Ashoka; współtwórca polskiego oddziału Międzynarodowego Komitetu Pomocy Społecznej.

 
Marta Pawłowska - absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów MBA Polish Open University (specjalizacja: Marketing narodowy), obecnie w trakcie przygotowań pracy doktorskiej. Dziedziną Public Relations zajmuje się zawodowo od 1993 roku, posiada bogate doświadczenie tak w pracy wewnątrz firm, jak i współpracując z biznesem z ramienia agencji zewnętrznych. Specjalizuje się w PR edukacyjnym, zdrowotnym oraz CSR. Jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym agencji Network PR. Dodatkowo od 2003 roku współpracuje z biznesem, instytucjami pozarządowymi oraz mediami, pełniąc funkcje szkoleniowe i doradcze oraz konsultując strategie biznesowe. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianami, sytuacjami kryzysowymi oraz komunikacją zintegrowaną. Włada biegle językiem angielskim, francuskim, hiszpańskim i portugalskim.



Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media