Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie
Idea spotkań DIALOG PR:

Celem cyklu DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Stworzyliśmy Państwu możliwość wymiany poglądów na temat konkretnych wydarzeń PR-owskich, jak również miejsce towarzyskich spotkań PR-owców.

Atmosfera spotkań i ich klubowa sceneria mają stworzyć przychylny klimat do podjęcia dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, dzięki czemu możemy nabyć cenne doświadczenia. Mamy nadzieję, że podejmowane tematy, a także atmosfera miejsca daleka od chłodu sal konferencyjnych oraz ciekawi goście sprawią, że DIALOG PR będzie ważnym, a przede wszystkim lubianym wydarzeniem w branży public relations.

Spotkanie jest bezpłatne i może w nim uczestniczyć każdy, kto chciałby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu PR.

Liczymy z Państwa strony na prawdziwy DIALOG!


Studium przypadku

Sytuacja kryzysowa w Jelfie

 
Iga Niewiadomska - partner zarządzający Goodwill PR Services (agencja zajmowała się obsługą komunikacyjną kryzysu w Jelfie). W przeszłości dyrektor zarządzający INK & Company (JWT) i partner zarządzający TBWA/PR.

 
Marek Wójcikowski - dyrektor generalny firmy Jelfa SA. W latach 1995 – 2002 prezes zarządu Wasa Sp. z o.o. Od 1998 do 2000 roku pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju w Novartis Consumer Heath Poland (Alima Gerber SA). Od 2002 roku wiceprezes i dyrektor generalny spółki Opoczno SA. We wrześniu 2006 roku objął stanowisko dyrektora generalnego Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Jelfa SA.



Panel ekspercki

Czy to już kryzys czy tylko trudna sytuacja, więc czemu wszyscy dookoła panikują?

 
Moderator:

Magdalena Klimkiewicz – redaktor naczelna PRoto

 
Paneliści:

Paweł Biedziak
- zastępca redaktora naczelnego Super Expressu. Do stycznia 2007 pełnił funkcję dyrektora Biura Komunikacji Społecznej Komendy Głównej Policji. Do policji wstąpił w 1991 roku. Najpierw był to wydział prewencji szczecińskiej komendy wojewódzkiej, a trzy lata później został rzecznikiem szczecińskiej policji, a po kolejnych trzech przeniósł się do Warszawy, by objąć stanowisko rzecznika komendanta głównego. Z wykształcenia jest filozofem.

 
Anna Glaubicz-Garwolińska – założyciel i prezes Glaubicz Garwolińska Consultants. W latach 1992–94 pełniła funkcję doradcy i rzecznika prasowego Ministerstwa Przekształceń Własnościowych. Przygotowywała strategie komunikacji dla spółek, które jako pierwsze zadebiutowały na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 1994 roku założyła firmę Glaubicz Garwolińska Consultants, jedną z pierwszych polskich firm specjalizujących się w dziedzinie public relations i komunikacji. Doradzała zarządom zagranicznych firm, które rozpoczynały inwestycje na polskim rynku. Jest specjalistką w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Nadzoruje pracę zespołu konsultantów przygotowujących kompleksowe strategie komunikacji. Jest akcjonariuszem jednej z największych na świecie sieci niezależnych firm PR Worldcom Public Relations Group.

 
Dawid Piekarz - rzecznik prasowy firmy PKN ORLEN. Wcześniej Radca Ministra w Ministerstwie Finansów, kształtował także wizerunek takich firm oraz instytucji finansowych i publicznych, jak Norwich Union S.A., Expander.pl oraz grupa Citibank.

 
Grzegorz Żurawski – kierownik Działu Informacji i Promocji oraz rzecznik prasowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Specjalista w dziedzinie komunikacji i public relations. Zawodowo związany z branżą PR od 1998 roku. Pracował jako rzecznik prasowy i prowadził działy PR dużych przedsiębiorstw zagranicznych (Henkel Polska, Scandinavian Tobacco). Stworzył lub współtworzył medialną politykę antykryzysową dla wielu firm. Przygotowywał i prowadził liczne szkolenia z zakresu m.in. współpracy z mediami i komunikacji kryzysowej. Prowadzi zajęcia z zakresu komunikowania i PR na kilku uczelniach i jest publicystą magazynu Służba Zdrowia.

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media