Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

W ankiecie wysłanej po ostatnim spotkaniu DialogPR najczęściej proponowali Państwo dyskusję na temat relacji między PR-owcami i dziennikarzami. Deklarują Państwo chęć spotkania się z „drugą stroną” po to, by zrozumieć jej potrzeby i porozmawiać m.in. na kontrowersyjny temat media relations vs. reklama prasowa. Temat ten pojawiał się już we wcześniejszych ankietach, dlatego zostanie mu poświęcony kolejny DialogPR pod koniec listopada. W ankiecie pytaliśmy również o to, z kim chcieliby Państwo porozmawiać. Pojawiły się nazwiska gwiazd dziennikarskich, jednak zgodnie z sugestiami z ankiet, chcemy żeby spotkanie było praktyczne i edukacyjne, a więc planujemy Państwa skonfrontować z osobami, z którymi tak naprawdę na co dzień kontaktują się PR-owcy, czyli dziennikarzami mediów branżowych i lokalnych.

Pozostałe najczęściej pojawiające się tematy to kwestie związane z komunikacją kryzysową, sponsoringiem, PR-em osób publicznych oraz działaniami lobbingowymi. Są Państwo również zainteresowani zagadnieniami, które już zostały poruszone na poprzednich spotkaniach, czyli pogłębieniem zagadnień związanych z CSR-em oraz komunikacją wewnętrzną – będziemy o tym pamiętać przygotowując następne spotkania.

Wśród mankamentów spotkania znalazły się m.in. chwilowe problemy z oświetleniem sali, ogólnikowość prezentacji i dyskusji panelowej, hałasy zza ściany, utrudnione zabieranie głosu z sali, zbyt mało miejsca na poczęstunek podczas przerwy kawowej. Nad tymi elementami będziemy więc pracować i obiecujemy poprawę. Niestety nie jesteśmy w stanie zwiększyć liczby pytań padających z sali – w tej kwestii liczymy na Państwa zaangażowanie i chęć rozmowy z zaproszonymi specjalistami. Po ostatnim spotkaniu umożliwiliśmy Państwu zadawanie pytań przed spotkaniem przez internet, jednak w trakcie spotkania stopień interaktywności zależy jedynie od jego uczestników.

W ankiecie pojawiło się również sporo uwag, których niestety nie jesteśmy w stanie ze sobą pogodzić. Niektórzy wskazywali na zbyt szeroki zakres tematyczny, inni sugerowali jednak większy poziom ogólności. Z jednej strony zganiono nas za nietrzymanie się scenariusza i opóźnienia, a w kolejnych ankietach skrytykowano przerwanie przedłużającej się dyskusji po pierwszej części spotkania. Naszym zdaniem scenariusz jest pewnego rodzaju zobowiązaniem wobec Państwa, dlatego będziemy starali się trzymać ustalonego wcześniej planu, choć dopuszczamy lekkie opóźnienie wynikające z pojawiających się konstruktywnych i oryginalnych pytań z sali. Mamy również problem z przerwą kawową, którą niektórzy uważają za zbyt krótką a inni za zdecydowanie za długą. Kompromisowo ustalamy czas przerwy na 15 minut. Jednocześnie zachęcamy do pozostania po spotkaniu i kontynuowania rozmów.

Jeśli chodzi o niewystarczającą ilość materiałów z FOB-u to niestety nie mieliśmy na to wpływu. Były to materiały dodatkowe zapewnione przez partnera spotkania, który zdecydował się na przygotowanie ich w ograniczonej liczbie. Chcielibyśmy jednocześnie zwrócić uwagę, że właściwych materiałów informacyjnych dotyczących spotkania była wystarczająca liczba.

Cieszymy się, że bardzo dobrze ocenili Państwo nową salę spotkań, która została zmieniona ze względu na pojawiające się krytyczne uwagi w ankietach. Chwalili Państwo również moderatora oraz trafionych panelistów, szczególnie Martę Pawłowską i Pawła Łukasiaka, którzy zostali określeni jako znakomici. Najwięcej kontrowersji wzbudziła prezentacja BAT przez jednych oceniana jako zbyt powierzchowna, niedopracowana i niedostosowana do tematu, a przez innych jako ciekawa i treściwa o logicznej strukturze. Jednak często wskazywali Państwo, że prezentujący ją prelegent nie był przygotowany do odpowiedzi na trudne pytania, które padły podczas spotkania.

Spytaliśmy również Państwa, które z dotychczasowych spotkań uważają Państwo za najbardziej udane. 90% wskazań padło na ostatnie spotkanie – bardzo nas to cieszy! Dzięki Państwa uwagom udało nam się stworzyć optymalny, chwalony przez Państwa, scenariusz spotkania. Oczywiście nadal będziemy pracować nad uzyskaniem jeszcze lepszych efektów!:)

Dziękujemy za wypełnienie ankiety!

Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media