Agencja Blue Point PR
Obszar działalności:
Zespół:
3 osoby
Najwięksi klienci:
Jolexis-Peugeot, Solicut, Beka, AdHoc, Weber, PPHU Tabit, Decorador, Menbur, UBM Polska, BDB Media, Fundacja Imperium Kobiet Biznesu
Informacje dodatkowe:
- strategia i planowanie działań PR,
- relacje z mediami,
- media monitoring,
- Internet PR,
- opracowywanie bazy,
- analiza i dobór mediów,
- reprezentowanie klienta w mediach tradycyjnych i elektronicznych,
- redagowanie informacji prasowych i advertoriali,
- wydarzenia specjalne (otwarcie lokali, konferencje prasowe),
- organizowanie pokazów mody, sesji zdjęciowych,
- szkolenia z zakresu: technik negocjacji, komunikacji, kultury obsługi klienta banku, urzędu,budowy wizerunku, rozwoju osobistego, określania celów, zarządzania czasem.
projekty i realizacja strategii dla firmy, produktu i marki, kampanie reklamowe, konferencje prasowe, szkolenia dla urzędników administracji i banków