Agencja Trzy,14 Event Marketing & Field Management
Obszar działalności:
Dane kapitałowe:
Najwięksi klienci:
CompFort Meridian Polska, Coty Polska, Fujitsu Siemens Computers, General Motors Poland, Microsoft, UPC (Wizja TV, Chello, PTK), Würth, Optimum Distribution, US Pharmacia Sp. z o.o., Credit Suisse Life & Pensions, Philips
Informacje dodatkowe:
Agencja trzy,14 event marketing & field management istnieje na rynku od 1996 roku. W skład struktury firmy wchodzą cztery niezależne działy: event marketing, field management, public relations, Dom Dystrybucji B2B. Każdy z działów prowadzi samodzielne projekty realizacyjne, które podlegają ewaluacji zgodnie ze standardami agencji, oraz z zasadami marketingu partnerskiego. Projekty o charakterze ogólnym (z różnych dziedzin) realizowane są przez dedykowane Zespoły Projektowe współpracujące ze sobą, dzięki czemu jesteśmy w stanie zminimalizować koszty Klientów i maksymalizować efekty. Wszystkie projekty wsparte są konceptami komunikacyjnymi, integrującymi działania BTL ze strategią marketingową Klientów.