Obszar działalności:
Zespół:
Elzbieta Skrzypek - partner i Magda Malczynska-Umeda - partner, Olga Figurska -designer, Joanna Bebenek -designer, Karol Grzywaczewski - dtp, Dobrena Okulicz - project manager, Aleksandra Wojnicka - head of office, Agnes Letnar - PR manager
Dane kapitałowe:
Nagrody:
Nagrody:
Klub Twórców Reklamy Najlepsza Praca w kategorii Design - identyfikacja wizualna 2005 i 2006
International Young Design Enterpreneur of the Year 2005 Nagroda British Council w "100% Design" w Londynie
I nagroda w konkursie projektowania prasowego "Chimera" w kategorii Magazyn - Debiut Rynkowy 2003
II nagroda w konkursie w plakat "Polska w Unii Europejskiej" 2002
II nagroda w konkursie na plakat "Giornata Mondiale Del'Ambiente 2000
I nagroda plakat Festiwalu Polskich Filmow Fabularnych w Gdyni 1999
Najwięksi klienci:
ARCTIC PAPER, BRITISH COUNCIL, CADBURY Wedel, DANONE, Filmoteka Narodowa, Instytut Francuski w Warszawie, HP, KPMG, Wyborowa SA, CLEAR CHANNEL, POCZTA POLSKA, LPP, MIASTO PRUSZKOW, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Marvipol Development, Urząd Miasta Pruszków, województwo śląskie
Informacje dodatkowe:
Zajmujemy się brandingiem. Naszym celem jest skuteczne budowanie wizerunku marek oraz idei. Opieramy się na twórczej analizie z zastosowaniem sprawdzonych autorskich narzędzi; współpracujemy ze światem kultury i sztuki - nie tracimy kontaktu z najsurowszymi krytykami kreacji, więc nie popadamy w rutynę.
Nasze rozwiązania często są niekonwencjonalne: znamy zasady budowania wizerunku marki i wiemy kiedy je łamać. Nasza działalność obejmuje wszystkie elementy brandingu.
Strategia marki
Nazewnictwo i tożsamość werbalna
Tożsamość wizualna i zmysłowa
Czuwamy nad całym procesem - od analizy i inspiracji, poprzez koncepcję i kreację, po nadzór produkcji i wdrożenie gotowych rozwiązań.
Naszą misją jest przenoszenie ducha sztuki do świata brandingu.