Citybell Consulting Sp. z o.o.
Obszar działalności:
Zespół:
Prezes Zarządu: Anna Proszowska-Sala
Dane kapitałowe:
Nagrody:
Złoty Spinacz 2012 – Wyróżnienie w kategorii: sektor publiczny za projekt Pro100doPrezydencji. Forum
Pro100doPrezydencji. Forum zostało również uznane przez środowisko dyrektorów komunikacji społecznej przedstawicielstw Komisji Europejskiej za najlepszy projekt komunikacyjny w roku 2011 wśród wszystkich krajów europejskich.
Nagroda New7Wonders of Nature Finalists Recognition Award 2012 za wyjątkową kampanię „Mazury Cud Natury”, przyznaną przez Fundację New7Wonders za wyjątkowe efekty komunikacyjne, w tym zaangażowanie środowisk dyplomatycznych i rządu do wspólnych starań Wielkich Jezior Mazurskich o tytuł światowego Cudu Natury.
Złoty Format 2011 za projekt Blog Forum Gdańsk 2010 w kategorii: wydarzenie specjalne.
Złoty Spinacz 2011 – Wyróżnienie w kategoriach: social media oraz PR miejsca, miast i regionu za projekt Blog Forum Gdańsk 2010.
Najwięksi klienci:
Grupa Ströer, Redefine Sp. z o.o., Konsorcjum firm AMS- Ströer, T-Mobile, Kolibro INTRANET & BPM EXPERTS, POLNORD SA, CHI Polska, Związek Miast Polskich, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Urząd Miejski Gdańsk, Gdańsk i Metropolia Europejska Stolica Kultury 2016, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miasta Torunia, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.
Informacje dodatkowe:
Firma Citybell Consulting oferuje usługi w następujących sektorach:
BIZNES: Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych: public affairs – współpraca z sektorem publicznym, komunikacja korporacyjna, B2B, B2U, konsultacje społeczne, komunikacja kryzysowa, wprowadzanie nowych produktów na rynek, komunikacja w procesie zmian, zintegrowane strategie medialne: on-line i off-line.
MIASTA i REGIONY, INSTYTUCJE PUBLICZNE: Promocja gospodarcza, turystyczna, kulturalna, kompleksowe kampanie publicity: on-line i off-line, promocja wydarzeń specjalnych, konsultacje społeczne, kampanie społeczne, kampanie edukacyjne.
KULTURA, SZTUKA, WYDARZENIA: Planowanie i realizacja strategii publicity: on-line i off-line, promocja wydarzeń specjalnych i produktów kulturalnych.
DZIAŁ BADAŃ i ROZWOJU: kreowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji on-line, w tym social media i blogosfery, tworzenie bazy wiedzy oraz dostarczanie nowatorskich narzędzi wspomagających komunikację klientów agencji.