Obszar działalności:
Zespół:
Karolina Dulnik, Katarzyna Błaszczyk, Małgorzata Nowicka, Ula Ryciak
Najwięksi klienci:
TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric
Informacje dodatkowe:
Kompleksowe wsparcie w realizacji, rozwoju i doskonaleniu komunikacji wewnętrznej i interpersonalnej w biznesie. Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico: cykl otwartych warsztatów doradczych przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.