R.A. Productions

ul. Koronowska 12
Warszawa
(022) 651 52 18

Obszar działalności:

Sponsoring
Media relations
Eventy
Corporate identity

Zespół:

Barbara Dyksińska - dyrektor

Nagrody:

Nagroda Feedback 2000 za najlepszą kampanię PR 1999 roku w konkursie organizowanym przez Midwest Business Training oraz magazyn Komunikacji Marketingowej "Impact" za Dzień Piękna z Elle dla miesięcznika "Elle"; Wyróżnienie za kampanię Boska Reklama zorganizowane na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) oraz tygodnika Wprost; Dyplom przyznany przez The Prince of Wales International Business Leaders Forum za zaangażowanie i pomoc udzielone podczas organizacji edukacyjnego programu praktyk studenckich Cień Menadżera Edycja 2002; Nagroda Business Partnership Award za udział w programie Fundacji Księcia Walii - International Business Leaders Forum "Cień Menadżera" skierowanym do studentów - 2003 rok.

Najwięksi klienci:

CABINET OF THE PRESIDENT OF POLAND POLISH AGENCY FOR FOREIGN INVESTMENT, COMPUTER ASSOCIATES,POWERWARE, BPS, IBM, OPTIMUS S.A., HEWLETT-PACKARD, CURTIS INT., SONY, PHILIPS, BRAUN, OPTIMUM DISTRIBUTION, SISLEY, CHANEL, ELLE, DIOR, HELENA RUBINSTEIN, LANCOME, COTY, UNILEVER, WBK BANK( part of Irish Bank ), PEPSICo GENERAL BOTTLERS, HOTEL SHERATON, SEAGRAM, UNILEVER, BEIERSDORFF - LECHIA, PHILIP MORRIS, THE PRINCE OF WALES Int. - Business Leaders, Forum, WPROST, ELLE, EDIPRESSE VITA, POLSKI DOM WYDAWNICZY, URODA, WARSAW VOICE, CHOPIN VODKA

Informacje dodatkowe:

agencja specjalizuje się w działaniach na niwie mody, urody, stylu życia; realizuje zarówno projekty zlecone, jak i własne produkcje; projekt i realizacja kampanii PR, relacje z mediami, kompleksowa obsługa w zakresie graficznej identyfikacji firmy, produkcja graficzna: plakaty, albumy, katalogi; organizacja imprez specjalnych (events), w tym pokazów mody, wydarzeń artystycznych i kulturalnych; doświadczenie w małych ekskluzywnych eventach, oraz dla kilku tysięcznej publiczności, 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu roadshow na terenie całego kraju; sponsoring: analiza i ukierunkowanie działań sponsoringowych klientów, nadzór nad realizacją zadań; tworzenie stron www

przychody z działalności PR w 2002 r. - 0,8 mln zł.
przychody ogółem w 2002 r. - 0,8 mln zł.
Źródło: Book of Lists 2004, Warsaw Business Journal

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin