Havas PR Warsaw

ul. J.P. Dziekońskiego 1
Warszawa
(022) 444 0 888

Zespół:

Tomasz Lis - Executive Director

Dane kapitałowe:

W strukturach Havas Worldwide

Nagrody:

Złote Spinacze 2016: PR Produktu (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Techniologie, IT, Telekomunikacja (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Business-to-business (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Launch nowego produktu, usługi lub firmy (Droga do Mistrzostwa dla BMW Group Polska), Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Medycyna i zdrowie (Atopowi Bohaterowie dla Sanofi (marka Emolium)
Effie Awards 2016: Motoryzacja: Srebrne Effie dla Drogi do Mistrzostwa dla BMW Group Polska
Złote Spinacze 2015: PR korporacyjny (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Kreatywność (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Nieruchomości i budownictwo (Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej)
Złote Spinacze 2014: Kampania Społeczna (Zobacz cukrzycę – redefinicja cukrzycy), Komunikacja wewnętrzna („Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska), Technologia, IT, telekomunikacja (Mistrzowie kodowania dla Samsung Electronics Polska)

- Złote Spinacze 2013: kategoria sektorowa zdrowie (Fundacja Rak'n'Roll - Gadaj*Badaj)

- Trzy Złote Spinacze 2012: PR finansowy i relacje inwestorskie (Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse), PR produktu (Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites), kategoria specjalna "kreatwyność" (Dulux Lets Colour 2011. Pociąg do koloru)

- Trzy Złote Spinacze 2011 - Kampania społeczna i kategoria specjalna "kreatywność" (Rak'n'Roll "Boskie Matki"), sektor publiczny (I love Polska Wschodnia)

- Dwa Złote Spinacze 2010 (w kategorii komunikacja wewnętrzna za kampanię "Kto ukradł nasze logo?" realizowaną dla Grupy Żywiec oraz w kategorii kampania edukacyjna za kampanię "Rak'n'Roll")

- Dwa Złote Spinacze 2009 - Komunikacja wewnętrzna (komunikacja integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku), Event komercyjny (I Parada Labradorów realizowana dla Kimberly-Clark)

- SABRE Award Winner 2008 (launch Volvo C30)

- Złoty Spinacz 2007 - PR produktu (launch na rynku polskim marki Peroni Nastro Azzurro Kompanii Piwowarskiej)

- II miejsce w rankingu przychodów Press za rok 2010, a także za rok 2011
- II miejsce w rankingu klienckim Home&Market w 2008
- II miejsce w rankingu przychodów Press w 2007
- wyróżnienie w kategorii agencja PR w VII edycji konkursu magazynu "Home&Market" na najlepszego partnera w biznesie

 

Najwięksi klienci:

Euronet, IKEA, Canal+, Orange, ERGO

Informacje dodatkowe:

Obszary działalności:
- brand public relations
- influencer marketing
- content marketing
- komunikacja korporacyjna
- komunikacja zdrowotna
- public affairs
- media relations
- komunikacja kryzysowa
- internal PR/komunikacja wew.

Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin