Aktualności

09.01.2015

Co wydarzyło się w 2014 w mediach społecznościowych? Pod jakim hasłem mijały kolejne miesiące? Prezentujemy drugą część przeglądu najciekawszych wydarzeń z minionego roku

09.01.2015

Marketing w czasie rzeczywistym to trudna sztuka i niewiele agencji (a może nawet niewiele osób) potrafi wprowadzać tę ideę w życie.

09.01.2015

Województwa małopolskie, śląskie i opolskie rozpoczęły współpracę, której celem jest lobbowanie na rzecz wspólnych interesów. Jak czytamy w Rzeczpospolitej, aż 70 proc. unijnych aktów praw­nych ma zastosowanie właśnie w regionach...

09.01.2015

Branża farmaceutyczna rządzi się swoimi prawami, co oznacza, że wachlarz korporacyjnych narzędzi komunikacyjnych jest dość ograniczony. Tematy zdrowotne są z natury rzeczy wrażliwe, a dodatkowo sektor farmaceutyczny jest mocno regulowany...

09.01.2015

Agencja będzie odpowiedzialna za całość działań public relations w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej, uzupełnionej o komunikację ekspercką.

09.01.2015

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg dotyczący usług public relations. W postępowaniu uczestniczyło 9 agencji, najwięcej punktów zdobyła oferta agencji...

08.01.2015

Co wydarzyło się w 2014 w mediach społecznościowych? Pod jakim hasłem mijały kolejne miesiące? Przed wami pierwsza część przeglądu najciekawszych wydarzeń z minionego roku.

07.01.2015

Za duży krok wstecz w mijających roku, można uznać sposób oraz formę organizowania przetargów na usługi PR. Dobrze ilustruje ten problem opisywany przez media przykład Kompani Piwowarskiej, w którym ponad połowa z 12 agencji zaproszonych do przetargu wycofała się z udziału, kwestionując w ten sposób intencję jego organizatorów.

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin