1,6 mln euro na promocję wołowiny
Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego wybrało wykonawcę kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz certyfikowanej wołowiny QMP. Najwyżej oceniona została oferta przedstawiona przez konsorcjum Ecorys oraz M&CC. Trzyletnia kampania o wartości przeszło 1,6 mln euro netto będzie miała zasięg ogólnopolski.
Obejmie promocję w sieci sprzedaży, restauracjach, internecie i prasie oraz działania PR i w mediach społecznościowych. Start programu przewidziany jest we wrześniu 2012. Najpierw jednak jego inicjatorzy ubiegają się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.
Kampania adresowana jest do klienta detalicznego, ale również do pośredników i opiniotwórców. Jej celem jest edukacja na temat walorów mięsa wołowego certyfikowanego w systemie QMP oraz jego promocja i szersze wprowadzanie do codziennego menu polskich rodzin. (es)