10 lat PRoto.pl, czyli co czytaliście najchętniej

dodano: 
16.09.2014
komentarzy: 
0

Z okazji 10. urodzin redakcji PRoto.pl prezentujemy listę top 10 artykułów z minionych lat. Jak konstruować tekst na stronę internetową? Jak przygotować odpowiednią strategię PR? Jak otrzymać ofertę działań public relations, której oczekujemy? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziecie w artykułach naszych ekspertów.

1. Piotr Bielawski, Lobbing

„Lobbing dość często jest określany jako dziedzina, której narzędzia stosuje się wyłącznie dla zrealizowania inicjatyw mających na celu wpływanie na decyzje władzy państwowej i samorządowej…”

2. Anna Miotk, Jak otrzymać ofertę działań public relations, której oczekujemy?

„Starannie przygotowane zapytanie ofertowe (brief) dla agencji public relations to podstawa do stworzenia trafnej i skrojonej na miarę potrzeb i możliwości firmy propozycji działań public relations…”

3. Piotr Bielawski, Public relations - zarządzanie informacjami

„Public relations, chyba najmodniejsza dziedzina zarządzania przełomu XX i XXI w., ma nie tylko wiele własnych, sformułowanych przez specjalistów definicji, ale również rzesze recenzentów aspirujących do roli ojców PR – niekiedy tak wybitnych specjalistów w swojej dziedzinie, jak Philip Kotler, uznany na całym świecie autorytet w dziedzinie marketingu…”

4. Piotr Bielawski, Public relations w strukturze organizacji

„Wizerunek organizacji ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań niezależnie od ich charakteru. Utrata dobrej reputacji może i najczęściej prowadzi do poważnych problemów firmy, również wówczas, kiedy sposób jej funkcjonowania nie daje podstaw do złych opinii…”

5. Katarzyna Wilk, Gazeta firmowa

„Wraz z propozycją wydawania w firmie biuletynu dla pracowników, zwykle pojawia również się kilka pytań, które urastają do rangi poważnych problemów: komu potrzebna jest taka gazeta?”

6. Anna Miotk, Przygotowanie strategii PR: formułowanie strategii

„Gdy dokonaliśmy już analizy wstępnej, zarówno dotyczącej organizacji, jak też jej dotychczasowej komunikacji, możemy przystąpić do formułowania strategii działań public relations…”

7. Marta Ryniejska – Kiełdanowicz,  Zabrakło wyobraźni i wiedzy – kryzys w Constarze

„Można powiedzieć, że specjaliści od public relations mają ostatnio w naszym kraju pełne ręce pracy. Niemal codziennie dowiadujemy się o nowych kryzysach...”

8. Marcin Fiedziukiewicz, Wbrew regułom, czyli poradnik jak konstruować tekst na stronę internetową

„Zapewne wiele osób zastanawia się nad tym, jaki jest sekret zapełniania serwisu internetowego treścią. Recepta wydaje się dość prosta – meritum to przejrzystość i uschematyzowanie…”

9. Monika Kaczmarek-Śliwińska, Internet Public Relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową przedsiębiorstwa

„Artykuł prezentuje możliwości zastosowania sieci internet w działaniach kryzysowych przedsiębiorstw podejmowanych przez służby public relations…”

10. Piotr Bielawski, Relacje z mass mediami - część II

„Jedną z kwestii zasadniczych w kontaktach z mass mediami jest umiejętność wykorzystywania części informacji stanowiących tajemnicę firmy. Większość praktyków: rzeczników prasowych i osób zajmujących się Public Relations uważa, że do ich obowiązków należy również strzeżenie poufnych informacji organizacji lub takich, które niekiedy dość dowolnie, za takie zostają uznane przez kierownictwo firmy…”

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin