14. Czwartek Social Media w Katowicach!

dodano: 
26.05.2014
komentarzy: 
0

Kolejna odsłona katowickich czwartków już w tym tygodniu! Będzie można się dużo dowiedzieć od praktyków, którzy w przystępny i ciekawy sposób przekażą esencję social mediów!

29 maja w pubie „Biała małpa” prezentować będą:

Łukasz Jadaś, „Kto jest w Diasporze, czyli o prywatności i otwartości w społecznościach”

Specjalista od monitorowania internetu i mediów społecznościowych z ponad 5-letnim doświadczeniem. Raporty i analizy oraz merytoryczna i techniczna strona monitoringu sieci, to jego żywioł. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Od czasów ICQ i Napstera obserwator interakcji międzyludzkich w sieci. Prywatnie - fan muzyki, beletrystyki i literatury faktu oraz gier wideo.

Oskar Berezowski, „Nie pisz, kiedy Twoi fani siedzą na FB. Pisz, kiedy oni tego chcą!”

Od 1997 roku żyje w mediach. Przez kilkanaście lat jako dziennikarz prasowy w czołowych polskich dziennikach (Życie Warszawy, Dziennik Polska Europa Świat, Polska The Times). Od 2011 roku związany z NapoleonCat.com. Zafascynowany ewolucją mediów. Bada relacje jakie zachodzą na styku tradycyjnych mediów i biznesu ze społecznościami tworzącymi się wokół takich platform jak Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest i blogami.

Dawid Pacha, „Rola social mediów w sprzedaży na rynku B2C”

Prezes zarządu w Realdeal, narzędzia do przeprowadzania promocji sprzedaży w kanałach social media. Związany z branżą social media od 6 lat. Koordynator ogólnopolski Czwartków Social Media. Wykłada social media marketing na studiach podyplomowych na SGH. Absolwent Marketingu i Zarządzania oraz studiów doktoranckich przy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. Interesuje się tematyką wykorzystywania społeczności internetowych w modelach biznesu przedsiębiorstw. Podcaster w Webskich Chłopakach. Współtwórca platformy Social Desk z aplikacjami na platformę Facebook. Związany wcześniej z agencjami social media: Mitu i Agencją Społem.

Grzegorz Berezowski, „Jak przy pomocy kotów wycisnąć więcej z reklam na FB?”

Założyciel i CEO firmy, CheeseCat, twórcy platformy NapoleonCat.com. W latach 2007-2013 współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT, w której obejmował stanowisko dyrektora strategii. Wcześniej dyrektor strategii i innowacji w MRM Worldwide, McCann Worldgroup. Absolwent kilku uczelni krajowych i zagranicznych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Były doktorant w Zakładzie Nowych Mediów i Komunikowania w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi gościnne wykłady z Ekonomiki Mediów.

Więcej na temat wydarzenia.

PRoto.pl jest patronem wydarzenia.

 


Sprawdź szkolenie SEO PR - 10 czerwca - Warszawa


komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin