180heartbeats + JUNG v MATT zajmie się mediami społecznościowymi Husqvarny Poland

dodano: 
19.04.2018
komentarzy: 
0

180heartbeats + JUNG v MATT wygrało przetarg na obsługę mediów społecznościowych firmy Husqvarna Poland. Agencja będzie odpowiadać za całościową komunikację marki w social mediach, w tym m.in. zajmie się pierwszą kampanią dla kategorii produktów Automower.

Po stronie 180heartbeats + JUNG v MATT działaniami dla klienta zajmuje się zespół, w którego skłąd wchodzą: Dominika Bell, Senior Account Executive, Martin Winther, Creative Director & Partner, Anna Klamecka, Strategy Planner, Adam Kręgielewski, Digital Strategist, Mateusz Żuchlewski, Senior Performance Analyst, Patryk Siara, Senior Community Manager, Pablo Dominguez Agregan, Art Director, oraz Mateusz Gaca, Senior Copywriter.

Umowę podpisano na czas nieokreślony. Stronie nie informują o pozostałych szczegółach współpracy. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin