24/7PR uruchamia pion CSR-owy
Agencja 24/7PR powołała nowy pion związany ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Na jego czele stanęła Agata Wrońska, która pełni funkcję koordynatora ds. CSR.
„Dziś niemal każda firma w Polsce jest świadoma tego, że nie może funkcjonować ani rozwijać się w oderwaniu od otaczającej rzeczywistości. Rośnie zatem rola i znaczenie budowania wizji odpowiedzialnego biznesu. Mniejsze firmy oczekują pomocy w stworzeniu strategii CSR, więksi gracze często zaś potrzebują wsparcia w ewolucji przyjętego konceptu czy też zdefiniowaniu i zrozumieniu przyjętych wartości oraz uzyskiwanych korzyści przez pracowników i otoczenie biznesowe” – podkreśla Agata Wrońska, Koordynator ds. CSR w 24/7PR.
„Chcemy zapewniać wsparcie strategiczne, organizacyjne, komunikacyjne, a także wykonawcze na każdym etapie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju” – dodaje Dorota Zmarzlak, dyrektor zarządzająca 24/7 PR. „Rola wyspecjalizowanej agencji PR w tym procesie jest kluczowa – istotą skutecznej strategii CSR jest bowiem nie tylko jej zaprojektowanie, ale przede wszystkim efektywna implementacja oraz komunikacja do wszystkich interesariuszy. Tylko synergia między tymi dwoma elementami jest w stanie zapewnić realny sukces”.
Agata Wrońska, koordynator ds. CSR w 24/7PR, wcześniej w agencji, jako senior account manager, wraz z zespołem, pracowała m.in. dla: Procter & Gamble, Mattel Poland, Nutricia Polska czy Grupa KRUK. Dla klientów realizowała projekty z obszaru komunikacji projektów CSR i kampanii edukacyjnych. W przeszłości współpracowała m.in. z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy oraz Fundacją Dziecko Sukcesu. Pełniła też funkcję rzecznika prasowego Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji. Była nominowana do nagrody PRotony w kategorii „Zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej”. (oprac. bs)