3 miliony na promocję mięsa

dodano: 
26.02.2010
komentarzy: 
0

Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji zwyciężyła w przetargu na realizację działań promocyjnych w ramach kampanii „Europejski stół-tradycja, nowoczesność, jakość”, organizowanej przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Wartość tego projektu, dotowanego przez Unię Europejską, wynosi 3,1 mln euro. Pieniądze te zostaną wydane na promocję wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz przetworów mięsnych opartych na tych składnikach w Chinach, Singapurze, Tajlandii, Rosji i Ukrainie. Realizacja działań promocyjnych zajmie dwa lata i będzie kontynuacją kampanii „Mięso i przetwory spożywcze oparte na tym składniku - tradycja i smak”, zakończonej w marcu 2009 roku. (ks) 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin