38PR&Content Communication wygrało przetarg na działania PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji

dodano: 
20.07.2018
komentarzy: 
0

13 lipca 2018 roku Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało o rozstrzygnięciu ogłoszonego w styczniu 2018 roku przetargu na przygotowanie strategii oraz realizację działań PR w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Do współpracy wybrano 38PR&Content Communication.

Agencja będzie odpowiadać m.in. opracowanie strategii działań PR w ramach projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” i jej realizację, w tym współpracę z mediami, stałe doradztwo w zakresie PR, redakcję materiałów kampanijnych czy współpracę z ambasadorami lub liderami opinii oraz partnerami merytorycznymi i medialnymi.

38PR&Content Communication będzie też wspierać klienta w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, przy organizacji wydarzeń dla mediów czy tworzyć raportu działań.

Budżet, za jaki agencja zobowiązała się zrealizować ofertę, to 799 500 zł brutto.

Umowa będzie obowiązywać do końca 2020 roku.

Do przetargu zgłosiło się łącznie 13 wykonawców: 38PR&Content Communication, First Public Relations, Solski Communications, MSLGROUP, Marketing & Communications Consultants, Flywheel Public Relations, Świeża Bazylia, Partner of Promotion, Profile, On Board Public Relations, ITBC Communication oraz dwa konsorcja firm: Marta Biernacka-Miernik Agencja Medialna i ComPress, a także konsorcjum: 2b UP Consulting, Garden of Words i Great Minds.

W finalnym etapie przetargu oprócz 38PR&Content Communication znalazły się Partner of Promotion oraz konsorcjum firm: Marta Biernacka-Miernik Agencja Medialna i ComPress. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin