38PR & Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

dodano: 
13.02.2018
komentarzy: 
0

W styczniu 2018 roku 38PR & Content Communication rozpoczęło współpracę z Centrum Medycznym Damiana, siecią placówek oferującą usługi medyczne. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie projektów dodatkowych, w tym m.in. współpraca z influencerami. Za obsługę klienta odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik.

38PR zostało wybrane w drodze rekomendacji. Strony nie informują o długości trwania umowy.

Centrum Medyczne Damiana w ostatnim czasie nie korzystało z usług żadnej agencji public relations.

38PR & Content Communication oraz Centrum Medyczne Damiana korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

komentarzy:
0

Zobacz także...

Marka KOŁO – producent i dystrybutor wyposażenia łazienek – rozpoczęła współpracę z 38PR&Content Communication. Agencji powierzono doradztwo strategiczne i działania media relations. Do jej zadań należą także CSR i event PR...

W ramach współpracy do zadań agencji należą: prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne oraz działania media relations i social media dla klienta...

Wraz z początkiem roku agencja rozpoczęła współpracę z marką Jasmeen, której właścicielem jest firma LEVANT Foods. Obsługa zakłada doradztwo strategiczne, media relations oraz event PR...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin