4 mity o lobbingu

dodano: 
24.06.2009
komentarzy: 
0

Miesięcznik Businessman.pl rozprawia się z mitami narosłymi wokół praktyki lobbingowej w Polsce. Lobbing powinien być rozumiany jako działania ułatwiające realizację praw obywatelskich i zachęcać do przychylnego spojrzenia na tę sferę działalności – pisze w tekście Arkadiusz Protas.

„Lobbujemy za lobbingiem”, przekonuje na łamach tekstu Sławomir Matczak, szef redakcji ekonomicznej TVP. A tymczasem autor artykułu pokazuje 4 najczęściej kojarzone z lobbingiem mity, próbując jednocześnie je podważyć. Wśród obiegowych opinii znajdziemy stereotyp o: nielegalności lobbingu; podstępnych metodach czy złych zamiarach i psuciu prawa przez lobbystów, niebotycznych zarobkach oraz o sieci tajemniczych układów łączących lobbystów z politykami. (ał)

Źródło:

Businessman.pl, Lobbowianie za lobbingiem, Arkadiusz Protas, 01.06.09, s.92
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin