.

47 projektów w Złotych Spinaczach

dodano: 
23.09.2004
komentarzy: 
0

W konkursie ZFPR Złote Spinaczena najlepsze kampanie public relations rozpoczyna się etap oceniania poszczególnych projektów. Jury będzie obradować nad 47 pracami zgłoszonymi do konkursu w ośmiu kategoriach. II edycja konkursu będzie kolejną okazją do podsumowania kondycji branży i oceny jakości pracy specjalistów PR w Polsce. Organizowany m.in. dla nich konkurs stanowić ma motywację do nieustannego doskonalenia zawodowego oraz podnoszenia poziomu swojej wiedzy – czytamy w komunikacie prasowym Związku Firm Public Relations. Konkurs wyraźnie się rozwija. Cieszy nas uaktywnienie nowych uczestników. Świadczy to o rosnącej popularności Złotych Spinaczy w środowisku PR. Podstawowe założenie jest spełniane - konkurs stał się motywacją do utrzymywania najwyższych standardów pracy w naszej branży. Wiem, że zespoły opracowujące i realizujące projekty PR biorą bardzo poważnie pod uwagę szanse swoich projektów w konkursie na długo przed ogłoszeniem kolejnej jego edycji.

– powiedział Mariusz Pleban, Wiceprezes Zarządu ZFPR. Ogłoszenie wyników I. etapu konkursu nastąpi w dniu 11 października 2004, natomiast ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy odbędzie się 10 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin