5 graczy w promocyjnym przetargu Sandomierza

dodano: 
13.11.2009
komentarzy: 
0

Urząd Miasta Sandomierz zakończył właśnie przyjmowanie ofert na opracowanie strategii promocji miasta. W nieograniczonym przetargu o budżet promocyjny Sandomierza rywalizować będzie pięć firm. Na ten cel miasto przeznaczyło nawet 206 tys. Euro.

Do kolejnego etapu przeszły firmy: Business Consulting z Katowic, Loża A5 z Gdańska, ESKA z Wrocławia, konsorcjum kielecko-wrocławskie Planet PR & Publicon oraz warszawskie konsorcjum agencji: Profile i Wyg International. Najdroższą ofertę opiewającą na kwotę 380.000,00 netto przygotowała firma Loża, a najtańszą Planet PR i Publicon (39.000,00 netto). Do zadań zwycięzcy przetargu należeć będzie między innymi przeprowadzenie badań wizerunkowych Sandomierza, przygotowanie „Unikalnej Cechy Miasta” i opracowanie koncepcji jego marki,a także opracowanie kierunków i grup docelowych działań promocyjnych. Zwycięzca wyłoniony zostanie na podstawie oceny, na którą w 40 procentach składa się cena oferty, a w 60 procentach jej zawartość merytoryczna.(ał)

Czytaj więcej o przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin