6 sposobów na zwiększenie popularności tweetów

dodano: 
14.07.2017
komentarzy: 
0

Ostatnio pisaliśmy o sposobach na zwiększenie widoczności postów na Facebooku oraz o tytułach, które pozytywnie wpływają na zaangażowanie odbiorców postów na Facebooku i Twitterze. Teraz prezentujemy także nowe wskazówki dotyczące zasięgów samych tweetów.

Na portalu The Proactive Report pojawiła się analiza działania nowego algorytmu zastosowanego przez zespół Twittera. Zbadano blisko 500 tysięcy tweetów, które udostępniono dalej ponad 3,5 miliona razy.

Autorka tekstu przedstawia 6 wniosków wynikających z raportu, które pozwolą użytkownikom platformy na zdobycie większej liczby udostępnień.

1. Linki górą
Badanie wykazało, że ze wszystkich podawanych dalej tweetów, aż 91,7 proc. stawnowiły te zawierające linki.

2. „Twitter” chętniej udostępniany
Posty, w których pojawiał się wyraz „Twitter”, zdobywały aż trzykrotnie więcej udostępnień niż te ze słowem „Facebook” i ponad sześć razy więcej niż „Instagram”.

3. #Hashtag
W tweetach poddanych analizie, aż 68,8 proc. podanych dalej postów zawierało w treści przynajmniej jeden hashtag.

4. „Ty” ważniejsze niż „ja”
Spośród tweetów podanych dalej, te zawierające słowa takie jak: „me”, „I”, „our”, „we” (tłum. ja, moje, my, nasze) stanowiły 8,7 proc. postów, zaś te ze słowami typu „you”, „your” (ty, twoje) – 29,2 proc.

5. Raczej bez emotikonów
Znacząca większość retweetowanych informacji nie zawierała emotikonek – pojawiły się one zaledwie w 4,1 proc. badanych postów.

6. Grafika opcjonalnie
Według opracowanych danych, dołączenie grafiki do tweetów nie wpływa znacząco na ich udostępnianie. Posty z obrazkami stanowią blisko połowę przekazanych dalej, niewiele więcej jest tych bez grafiki.

(bm)

Źródło:

www.proactivereport.com, Twitter’s New Algorithm – How to get More Retweets, Sally Falkow, 12.07.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin