7 grzechów głównych polskich PR-owców

dodano: 
15.05.2009
komentarzy: 
1

Rada Etyki Public Relations stworzyła listę siedmiu grzechów głównych polskich PR-owców.
Powstała ona w oparciu o doświadczenia zawodowe członków Rady, obserwacji i udziału w debatach branżowych w Polsce i zagranicą, a także w oparciu o sondaże i ankiety prowadzone przez badaczy polskiej branży PR. Do siedmiu grzechów polskich PR-owców zostały zaliczone:

1. Ukrywanie tożsamości i intencji nadawcy
2. Korupcja
3. Gwarantowanie publikacji w mediach przez PR-owców
4. Kłamstwo i manipulacja
5. Kradzież pomysłów
6. Łączenie pracy PR-owca i dziennikarza
7. Szkalowanie konkurentów i klientów

Szczegółowy opis „grzechów” PR-owców można zleźć tutaj
Jak czytamy w komentarzu Rady do dokumentu, lista grzechów „może i powinna stanowić punkt wyjścia do oceny stanu polskiego public relations przez doświadczonych uczestników rynku, jego badaczy, młodych specjalistów i studentów PR, jak również przez obserwatorów polskiego PR i przez media branżowe”. REPR deklaruje, że szczególnie zależy jej na włączeniu do dyskusji młodych specjalistów i studentów PR, od których zależy przyszłoś ć branży w Polsce.

O liście grzechów można przeczytać także na tvn24.pl

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.05.2009
16:59:29
nj
(15.05.2009 16:59:29)
Przyznam, że nie rozumiem idei ogłaszania takiego katalogu. Przecież to tak, jakby podkreślać, że "polski PR jest brudny". W kontekście niekorzystnego klimatu wokół PR, moim zdaniem inicjatywa wcale nie pomaga wizerunkowi branży...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin