Abanana z obsługą social media marki Benecol

dodano: 
08.03.2019
komentarzy: 
0

Krakowska agencja Abanana od lutego 2019 roku odpowiada za obsługę w mediach społecznościowych marki Benecol, należącej do Raisio Group. Do zadań agencji należy prowadzenie profili klienta na Facebooku i Instagramie, w tym m.in. tworzenie treści (także przy współpracy z ekspertami żywieniowymi), moderacja komentarzy, adaptacja treści pochodzących z centrali firmy na rynek polski oraz kontakt z internautami.

Po stronie Abanana za realizację projektu odpowiadają Bartłomiej Regucki, Account Manager, oraz Zofia Stachoń, Community Manager.

Współpracę nawiązano w wyniku wcześniej prowadzonych działań agencji dla Proveny – innej marki należącej do tego samego koncernu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. Wcześniej w ramach obsługi mediów społecznościowych marka Benecol współpracowała z domem mediowym Brand Extension. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin