Account seminarzystą?

dodano: 
30.07.2007
komentarzy: 
1

Na portalu PRleap.com można przeczytać o nowych możliwościach rozwoju personelu w agencjach PR. Firma Barks Communications ogłosiła uruchomienie Barks Learning Academy - bezpłatnych, 45-minutowych seminariów dla zespołów accountów z dużych i średnich firm PR-owskich. Szef firmy - Ed Barks, zapewnia, iż spotkania mają polepszyć standard obsługi, a także pozwolić agencjom na utrzymanie ich kluczowych klientów.
Nowy typ seminarium przyniesie korzyści wszystkim pracownikom, którzy będą mogli się na nich nauczyć m.in., w jaki sposób krytykować partnerów biznesowych, by nie wzbudzić ich negatywnych reakcji. Ed Barks osobiście prowadzi te seminaria, a agencje mają możliwość korzystania z jego publikacji na temat skutecznego PR-u. (ml)

Źródło:

PRleap
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
30.07.2007
11:37:00
Vader
(30.07.2007 11:37:00)
Ciekawe, kto w polskich warunakch na takich wykładach publicznie by zaczął krytykować swojego klienta...! :) Hahahahaha.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin