Agencja 24/7 PR odświeża wizerunek
Wraz ze zmianą siedziby, agencja 24/7 PR odświeżyła ostatnio identyfikację wizualną. „Lifting logo” – jak czytamy w informacji prasowej – ma na celu podkreślenie „nieustającego rozwoju”, „dążenia do perfekcji” oraz różnorodności członków zespołu agencji.
Od teraz nazwa agencji zapisana jest za pomocą liczb, a nie w wersji opisowej. Nowa jest także pomarańczowa kropka, wieńcząca całość. „Bazowe znaczenie – dwadzieścia cztery (godz.) na siedem (dni w tygodniu) pozostaje niezmienne i jego przesłanie jest czytelne dla naszych klientów. Natomiast nowe logo ma odzwierciedlać nasze postrzeganie na rynku i być łatwiejsze w komunikacji. Dodatkowo, zmiana na pisownię wyłącznie numeryczną ma na celu również ujednolicenie nazw spółek partnerskich, odnoszę się tutaj do powołanej we wrześniu agencji 24/7digital” – powiedziała PRoto.pl Dorota Zmarzlak.
Firma przebudowała także całkowicie stronę internetową - umieszczono na niej więcej informacji o zespole, klientach i projektach. (es)