.

 

Agencja do promocji oleju rzepakowego poszukiwana. Budżet projektu: 1,6 mln euro

dodano: 
17.11.2014
komentarzy: 
0

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju poszukuje agencji, która zajmie się promocją oleju rzepakowego. Planowane działania mają być kontynuacją kampanii „Pokochaj olej rzepakowy”.

Zamówienie obejmuje przygotowanie oferty programu promocyjno-informacyjnego, realizację programu i zmierzenie jego efektywności. Pierwszą odsłonę kampanii zrealizowało w latach 2011-2014 konsorcjum agencji Saatchi&Saatchi Poland oraz Marketing&Communications Consultants.

Budżet projektu oszacowano na 1,6 mln euro netto. Kwota ta obejmuje koszty przygotowania wszystkich działań, pomiar ich efektywności oraz wynagrodzenie wykonawcy.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija 23 lipca. (ks)

Ogłoszenie postępowania

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin