Do zespołu agencji dołączyli Daniel Biegaj i Michał Tomaszewski, którzy wcześniej pracowali po stronie obecnych klientów agencji.
Biegaj przez ostatnie półtora roku współpracował z agencją Fenomem z ramienia Netii jako kierownik zespołu ds. komunikacji online (B2C, B2B). Na stanowisku Business Development Directora będzie odpowiedzialny m.in. za działania nowobiznesowe, rozwój usług agencji i budowanie nowych kompetencji w zespole.
Do agencji dołączył także Michał Tomaszewski, który dotąd również był klientem agencji ze strony wydawnictwa Nowa Era. Jako PR Manager poprowadzi działania PR dla marek PZ Cussons: Carex oraz Luksja. Przez ostatnich siedem lat w wydawnictwie Nowa Era Tomaszewski odpowiadał za promocję przedmiotów humanistycznych i artystycznych.
W skład nowego zespołu Fenomem wszedł też Michał Brzeczkowski. Do jego zadań należy obsługa komunikacyjna klienta Wizz Air. Poprzednio pełnił funkcję Social Media and Marketing Specialist w PLL LOT. (mw)