.

 

Zmiany w dziale PR Group One

dodano: 
25.03.2021
komentarzy: 
0

Do agencji Labcon należącej do Group One w styczniu 2021 roku dołączyła Agnieszka Byczot, która objęła stanowisko Senior PR Managera. W lutym 2021 roku Luiza Nowak awansowała z kolei na Corporate PR Specialist w Group One.

Agnieszka Byczot odpowiada za rozwój oferty i zespołu PR w ramach Labcon, a także za dział PR-u korporacyjnego Group One, gdzie zajmuje się budowaniem pozycji agencji w branży oraz rozwijaniem obszaru employer brandingu w Grupie. Byczot wcześniej pracowała m.in. w agencji Grayling Poland, gdzie obsługiwała takie firmy jak Sony, Wrigley Mars, PayPal i Tetra Pak. Jako PR Consultant w Big Picture zajmowała się klientami w ramach działu lifestyle oraz korporacyjnego, czyli markami takimi jak Allegro, Mondelēz International, Mondelez Polska, Carlsberg Polska, Sprite, Qarson, L'Oreal Paris & L'Oréal Professionnel czy Fundacja Rak’n’Roll. Karierę rozpoczynała w Ringier Axel Springer, a także w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie była odpowiedzialna za komunikację programów telewizyjnych firmy w stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jest absolwentką kulturoznawstwa ze specjalizają media i komunikacja na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Agnieszka Byczot aktualnie zarządza zespołem PR pod nieobecność Emilii Klepackiej, Brand Reputation Director Group One, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Agnieszka Byczot

Luiza Nowak z kolei, wraz z Agnieszką Byczot, zajmuje się PR-em korporacyjnym spółek Group One oraz employer brandingiem. Nowak przez sześć lat pracowała w agencji marketingowej Prezart, gdzie zajmowała się rozwojem brandu i obsługą kklinentów takich jak Eurocash, Pepsi czy Volkswagen. Jest również współzałożycielką Polskiej Grupy Oraclowej POUG, która zszerza ekspertów w branży IT. Ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Luiza Nowak

Joanna Kulig, Senior PR Specialist, która do agencji Labcon dołączyła w kwietniu 2020 roku, od stycznia 2021 rozwija swoje kompetencje manadżerskie w związku z poszerzeniem teamu działu PR klienckiego. Kulig przeszła do Group One z agencji Big Picture. Wcześniej pracowała także w agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants. Doświadczenie zdobywała w pracy m.in. z Allegro, Hermes Energy Group, Mondelez Polska, KSW, Nextbike Polska, Zendesk, Roche Polska czy Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta. Karierę zaczynała po stronie klienta, w branży eventowej: odpowiadała za organizację i komunikację międzynarodowych wydarzeń takich jak Warsaw Music Week, Free Form Festival czy Forum Ekonomiczne.

Joanna Kulig

(kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin