Agencja Medialna All Inclusive zmienia nazwę, chce skupić się na doradztwie strategicznym

dodano: 
04.11.2019
komentarzy: 
0

Agencja Medialna All Inclusive zmieniła w październiku 2019 roku nazwę na Agencja Medialna Strategic Advisors. Rebrandingowi i nowej stronie internetowej towarzyszy zapowiedź skupienia się na usługach z zakresu doradztwa strategicznego, zarządzania kryzysowego, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.

„Profil agencji kształtował się i zmieniał wraz z potrzebami naszych klientów. Obecnie większość umów, jakie obsługujemy, dotyczy usług zintegrowanych – co oznacza, że opiekujemy się klientami kompleksowo, wspomagamy też wewnętrzne działy PR i marketingu w szeregu działań i wyzwań, z jakimi muszą się mierzyć w bieżącej pracy” – przekazuje w komunikacie prasowym Marta Biernacka-Miernik, dyrektor zarządzająca agencji.

Firma informuje, że oprócz wspomnianych kompetencji, zajmuje się także przygotowywaniem merytorycznych raportów rynkowych oraz komunikacji działań CSR. Na jej stronie dostępne są też informacje, według których oferuje jeszcze usługi z zakresu m.in. reklamy (negocjowanie i wykupywanie mediów, przygotowanie materiałów do kampanii i ich nadzorowanie), PR-u politycznego, lifestyle PR czy komunikacji w internecie (media społecznościowe, blogi, widoczność w wyszukiwarkach i consulting e-commerce).

Obecnie stałymi klientami firmy są m.in. Volvo Trucks, Freeway OTM Group (dystrybutor marek GoPro, Aftershokz i Skullcandy w Polsce), Browar Amber oraz Continental, Wielton, Ergo Hestia i Renault Trucks, w ramach partnerstwa w akcji społecznej „Profesjonalni kierowcy”.

Dotychczasowe logo i nazwa Agencji Medialnej Strategic Advisors
Dotychczasowe logo i nazwa agencji

Agencja Medialna Strategic Advisors zatrudnia obecnie 12 osób. Obsługą klientów strategicznych i PR-em kryzysowym zajmuje się cytowana wyżej Marta Biernacka-Miernik. Projekty z zakresu PR prowadzi Joanna Dargiewicz-Rożek, współzałożycielka firmy. Obszar konsultingu i public affairs wspiera Tomasz Rożek. Za komunikację w sieci (marketing, online marketing) odpowiada Michał Miernik, za SEO/SEM i kampanie w Google AdWords i social mediach – Michał Majorek.

Nowe logo przygotowała Aneta Zegarska, która przez kilkanaście lat pracowała w Grupie BBDO. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin