Agencja Rowland Communications zaangażowana w nowy projekt Agory

dodano: 
06.10.2005
komentarzy: 
0

Jak czytamy w artykule Vadima Makarenki w Gazecie Wyborczej, Agora wprowadza na rynek nowy dziennik o zasięgu ogólnopolskim. Na konferencji prasowej nie ujawniono jednak tytułu, ceny ani nakładu nowej gazety. Nie wiadomo także, kto zajmie się reklamą i zakupem mediów dla nowego przedsięwzięcia Agory. Wiadomo jedynie, że za obsługę public relations będzie odpowiadać agencja Rowland Communications, natomiast badania wykona Millward Brown.
Nowa gazeta będzie skierowana do masowego odbiorcy, jej styl będzie lekki i żywy, ale poziom wyższy niż w brukowcach. Przedstawiciele Agory liczą na to, że gazeta zapełni lukę na rynku i nie obawiają się, że nowy dziennik będzie konkurował z Gazetą Wyborczą. Zdania w tej ostatniej kwestii są podzielone.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Nowy dziennik, Vadim Makarenko, 05.10.05, s.31
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin