Agencja specjalizująca się w e-PR

dodano: 
10.06.2008
komentarzy: 
0

Na polskim rynku powstała nowa agencja public relations - Times Square Net PR Agency. Ma się ona specjalizować w dostarczaniu usług dla małych i średnich firm, które nie posiadają wewnętrznego działu PR.

Agencja ma oferować konsulting, tworzenie i dostarczanie rozwiązań technologicznych, doradztwo w zakresie struktury i treści internetowych biur prasowych online. Ma także tworzyć programy budowania społeczności internetowych, blogi internetowe, zajmować się copywritingiem na stronach korporacyjnych i produktowych. Prowadzi również monitoring Internetu oraz grup dyskusyjnych. PR managerem agencji jest Katarzyna Janicka. Pierwszym klientem agencji jest Klub 70, dla którego agencja zajmuje się działaniami public relations w Internecie. Umowę podpisano na rok. Klient wybrał agencję ze względu na wcześniejszą współpracę z firmą Mobile IT Group. 

Marka Times Square Net PR Agency należy do grupy interaktywnej będącej własnością działającej na rynku reklamy internetowej polskiego oddziału spółki Mobile IT Group, właściciela serwisu Badzpierwszy.pl. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin