Agencja trzy, 14 dla firmy US Pharmacia

dodano: 
08.02.2006
komentarzy: 
0

Dział public relations agencji trzy,14 współpracuje z US Pharmacią przy obsłudze rocznego projektu szkoleniowego - Akademia Farmaceuty. Program ten powstał z myślą o pracownikach aptek, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu aktywnego doradztwa oraz komunikacji między farmaceutą a pacjentem. Program szkoleń podzielony jest na dwa etapy.
Pierwszy cykl szkoleń skierowanych do kierowników i właścicieli aptek pod tytułem "Jak zdobyć przewagę" zainaugurowano pod koniec 2005 w Warszawie. W styczniu 2006 roku rozpoczęła się druga faza projektu. Obejmuje ona cykl szkoleń "Jak stać się doradcą doskonałym", przeznaczonych dla farmaceutów w całej Polsce. Ich celem jest polepszenie komunikacji pomiędzy farmaceutą a pacjentem i przełożenie jej na zwiększenie zysków apteki.
Dział PR trzy, 14 odpowiedzialny jest za stworzenie wszystkich materiałów komunikacyjnych Akademii Farmaceuty, zaprojektowania logotypu, layoutu materiałów AF, tworzenia artykułów do czasopisma "Farmacja i ja", nawiązujących tematyką do zakresu szkoleń. Agencja jest również autorem strony internetowej www.akademiafarmaceuty.pl i odpowiada za aktualizacje informacji. Równocześnie prowadzony będzie program motywacyjny dla farmaceutów stworzony przez dział field management agencji trzy, 14.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin