.

 

Agencje mogą postawić na innowacje, albo konkurować cenami jak na rynku towarów

dodano: 
24.12.2013
komentarzy: 
0

Najważniejsze wydarzenia roku 2013

Struktura sektora finansowego staje się coraz bardziej złożona, a sytuacji nie ułatwiają ciągłe ataki ze strony polityków oraz brak zaufania publicznego. Specjaliści PR powinni zatem wykazać się dobrą znajomością rynków finansowych, aby samemu móc zrozumieć specyfikę tego sektora oraz przekazać tę wiedzę społeczeństwu.

Trendy na rok 2014

Branża PR przeszła dużą metamorfozę. Podczas, gdy wcześniej rola PR skupiała się na organizowaniu spotkań prasowych i opracowywaniu scenariuszy kampanii, teraz głównym zadaniem stało się doradztwo strategiczne, oparte na prognozowaniu i innowacyjnych rozwiązaniach. Osoby pracujące w branży PR powinny zatem przestawić się na inny rodzaj myślenia oraz nabywaniu nowych umiejętności. Firmy, które nie będą umiały się dostosować do tych przemian, będą musiały zmierzyć się z konkurencją cenową podobną do tej panującej na rynku towarów.

Michael Diegelmann z niemieckiej agencji Cometis, zrzeszonej w Public Relations Global Network (PRGN), której jedynym reprezentantem w Polsce jest Multi Communications

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin