Agencje odświeżają internetowy wizerunek

dodano: 
13.05.2005
komentarzy: 
0

Agencje PR zaczynają dbać o swój wirtualny wizerunek. To dobra wiadomość, biorąc pod uwagę fakt, że wyniki przeprowadzonego przez Internet Standard w lipcu 2004 roku badania stron WWW ponad 30 agencji Public Relations w Polsce wskazywały, że niewiele spośród nich wykorzystuje szanse i możliwości, jakie stwarza internet. O badaniu pisaliśmy w dziale raporty. W ostatnim czasie nowe strony internetowe przygotowały agencje Estimage PR i Optimum PR. Estimage PR twierdzi, że zaktualizowana strona internetowa ma budować wizerunek firmy, która promuje niekonwencjonalne rozwiązania. Optimum PR podkreśla, że zadaniem nowej strony jest pomoc w promowaniu oferty agencji oraz wspomaganie działań e-PR prowadzonych dla klientów. Integralną częścią witryny jest biuro prasowe. Na liście usług Optimum PR, obok szkoleń dla menedżerów z komunikowania i prezentacji, znajdują się: budowa strategii PR do samodzielnego wdrażania przez organizacje, zarządzanie treściami materiałów informacyjnych firm, audit serwisów WWW oraz mediacje dla przedsiębiorstw. W najbliższej przyszłości w ofercie znajdzie się także system informatyczny do zarządzania biurem prasowym w witrynach internetowych klientów agencji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin