Agencje PR nagrodzone w Effie Awards

dodano: 
15.10.2013
komentarzy: 
0

Znamy już wyniki tegorocznej edycji konkursu Effie. W tym roku organizatorzy otrzymali 154 zgłoszenia, jury nominowało 52 projekty i ostatecznie przyznało 39 nagród. Nagroda Grand Prix trafiła do organizatorów kampanii „5 stadion” (wśród nich znalazła się agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants).

Kampanię „5 stadion” (pozostali organizatorzy to DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, i Tequila Polska) zgłoszono w kategorii „napoje”.

Wśród nagrodzonych znalazła się także agencja 24/7, która wraz z DDB Warszawa, OMD i Tribal DDB przygotowała kampanię „Dziecięca Eskorta McDonald’s”. Projekt nagrodzono srebrną statuetką w kategorii „Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu”.

Nagrody rozdano łącznie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, prezesa zarządu Netii oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich. (ks)

Pełna lista zwycięzców

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin