Agencje zbyt słabe

dodano: 
22.12.2004
komentarzy: 
0

Pytaniem przewodnim grudniowego zebrania członków Austriackiego Związku Public Relations było „Po co agencje PR?”. Po burzliwej dyskusji Wolfgang Fingernagel i Christoph Bruckner, członkowie zarządu Austriackiego Związku PR, doszli do dość oczywistych wniosków: „aby otrzymać zlecenie na usługi PR od publicznej organizacji, agencje PR muszą zaproponować coś więcej niż tylko przygotowanie informacji do prasy, broszur, czy organizację eventu”. Bruckner uważa, że agencje PR powinny posiadać w swojej ofercie bardziej inteligentne usługi oraz doradztwo znacznie bardziej wykraczające poza typową „pressearbeit”, którą właściwie może wykonywać własna komórka PR. Pozostałe wypowiedzi w dyskusji można przeczytać na stronie internetowej PRVA.

Źródło:

news.prva.at
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin